Meiden, Heb er al vaker over geschreven....mijn man heeft 4 jaar terug een herseninfarct en later nog een tia gehad. Buiten de enorme verandering in karakter, heeft hij ontzettend veel pijn, hij is eigenlijk altijd wel duizelig, misselijk, pijn in zn hoofd en been. Soms heeft ie zoveel pijn dat hij niks kan en helemaal draait met zn ogen en ik geen contact krijg, net zoals vanmorgen en hij zou vandaag bij ons zoontje van 3 blijven, nou snel snel wat regelen. Hij gaat ook 3 dagen per week naar kinderopvang is helaas niet anders, ik moet blijven werken.....heb 2 jaar terug al 4 maanden thuis gezeten met een burn out. En nu loop ik weer een beetje over...niet zo erg als toen, maar ik snak naar stabiliteit en rust, hoewel ik weet dat ik dat met hem niet zal krijgen, want elke dag is anders en onvoorspelbaar. Hij heeft gerevalideerd, we hebben een second opinion in utrecht gehad, verschillende medicijnen en pijnpoli bezoeken en we hebben zelf al acupunctuur, hapto en chiropractie gedaan. Allemaal helpt het helaas weinig tot niets.... Hij zal er mee moeten leren leven en wij ook, maar af en toe valt het gewoon niet mee, heb een baan, kind en huishouden komt meestal allemaal op mij. Heeft er iemand die in zo'n situatie zit of iemand kent nog tips? Of weet misschien nog iets van een behandeling/medicijn die jullie heeft geholpen???? Of misschien tips om met erge pijn om te gaan? Moest het ook gewoon even kwijt Liefs, Dani
Jeetje.. Ik zou niet weten wat je zou kunnen helpen.. Wel vind ik het ontzettend knap van je! Petje af!
Heel veel sterkte joh, wat ontzettend naar. Wel enigzins herkenning, alleen dan bij mijn vader. Drie jaar terug eerst een tia daarna herseninfarct. In het begin was hij heeel anders dan anders, nu trok dat na een jaar of 2 wel wat bij. Maar nog steeds elke dag pijn, gezeur met medicatie. Hij is naar revalidatie geweest, verschillende artsen bezocht, maar helaas niks aan te doen. Een ding is wel, zorg goed voor jezelf, want het is zwaar, zeker met een klein kindje. De vriendin van mijn vader gaat bijvoorbeeld elk jaar een midweekje weg met haar dochter. Even uitrusten.