even melden en paar vraagjes

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Dimisto, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Hallo,

Me toch maar eens hier melden ondanks dat ik langer de knoop heb doorgehakt om niet meer verder te gaan met de relatie. We zijn op de verkeerde manier begonnen ; nog geen relatie, wel zwanger ; uiteinde/lijk ervoor gekozen om samen verder te gaan, en dan kom je er achter dat er toch teveel verschillen zijn en dat de enige herkenning de liefde voor ons mooie meisje is! dit ging van kwaad tot erger, en op gegeven moment was het niets anders als ruzie en stille momenten. Hij wou nog samen blijven om de kleine, maar zag later ook in dat dit voor haar niet goed is, want ze krijgen immers meer mee dan je denkt of beseft. Nu is het zo dat we nu nog samen wonen in oost-groningen. & het hier heeeeeeeeeeeel fijn geregeld is qua huizen (niet dus) .. maar nu heb ik een woning aangeboden gekregen via woningnet ; weliswaar vier hoog maaaar! CV & een slaapkamer voor me meisje! super super super en dan nemen we die trappen maar even voor lief, dan maar buggy enzo in de schuur! roeien met de riemen die ik heb.

Maar nu kwamen we op het punt, k kan de woning nog niet accepteren ga aankomende maandag kijken .. maar ik heb totaal geen inkomen, dus hoe moet ik de eerste termijn betalen? of kunnen ze een voorschot ofzo doen? ik ben helaas eerst even afhankelijk van een uitkering .. maar kan als het goed is eind augustus starten bij me oude baas. Maar om nou zo lang te wachten en deze kans te laten liggen? wat zeggen jullie?

en dan heb ik nog een vraag ; F. krijgt al 8 maanden borstvoeding en ze kan nog echt niet zonder, soms is het gewoon even het momentje samen, en heeft ze niet eens extreme trek, meer mama honger, en ze weigert dus ook echt alle flessen, en heb ze bijna zowat allemaal geprobeert, vaak als ik weg ben, maakte ex er een papje van en dan nam ze wel wat maar niet van harte. sinds een paar dagen accepteert ze enigszins een tuitbeker maar ook dit zijn niet meer als 2-4 slokjes, zo krijgt ze dus echt niet genoeg ; naast haar fruit,broodje,warme hap etc etc

maar toch wil haar vader haar nu al graag in het weekend bij zich hebben, snap ik ook wel ; papa en dochter zijn echt DOL op elkaar.
    maar hoe dan? ik kan toch moeilijk zo ineens geen bv meer geven? en dat meisje nog meer afnemen dan nu al wordt gedaan? zij heeft hier toch immers niet voor gekozen? iemand tips en adviezen?

thanks!

2. Cloewja

Cloewja Lid

1 jun 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft de woning: lastig.
    Ik weet dat het hier in de regio heel moeilijk is om wat te krijgen. Ik heb gelukkig de mazzel dat het huis op mijn naam staat en ook alleen ik het huurcontract heb getekend.
    Misschien kun je geld lenen van familie?
    Een uitkering is ook niet snel rond.
    Qua voeding heb ik geen idee.
    Die van mij is bijna 8 maanden en krijgt nog maar 1 1/2 fles(180cc & 90 cc) ik ben na 2 weken wel in 1 keer gestopt met borstvoeding. Tegen mij werd gezegd als hij honger krijgt gaat ie wel drinken.
    Misschien even cb bellen met je vraag.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mbt woning: ga in ieder geval kijken, is het wat???? Kijken of je afspraken met ze kunt maken mbt eerste aanbetaling. Of kijken of je bij familie een kortdurende lening kunt aangaan.

mbt de voedingen: je hoeft toch ook niet meteen te stoppen met BV? Je kunt toch alsnog proberen of je kunt kolven en dat ze het toch op de een of andere manier binnen krijgt? Zoals gezegd... wanneer ze honger krijgen lukt het uiteindelijk wel.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Tsja als papa zo dol is op zn kind dan begrijpt hij ook dat het even wennen zal zijn betreft de bv en dus nu nog geen hele weekenden kan eisen. Miss kunnen jullie afspraken maken dat je vanaf nu je kindje gaat leren op een andere manier te eten en zodra dit lukt staat er niks meer in de weg.

Ik weet als bv mama heel goed dat sommige kindjes niet zonder kunnen en het ook een stukje veiligheid is. Maak dit niet gelijk kappot want uiteindelijk heeft de papa dan ook geen leuk weekend...

Ff samen over hebben en uitleggen dat je in het belang van het kind moet denken ookal is dat soms even zuur.

Deel Deze Pagina