Even mijn ei kwijt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MRCD, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    jee, wat apart dat al die mensen dat tegen je hebben gezegd!
    Wat ongelooflijk spannend zeg! Hoop echt dat het morgen, of vrijdag duidelijker is. Als je het kunt opbrengen zou ik nog een dag extra wachten. Als je morgen weer een vaag streepje zou zien, zit je nog weer te twijfelen.
    SUCCES!

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Met een Hgc van hoger dan 25 ben je toch zwanger... Of zie ik iets verkeerd!? Je testen waren mooi. Die heb ik in een ander topic gezien. ;) Hopelijk is je Hgc gestegen de volgende keer en kan je gaan genieten. :)

@kirsty84
    Ik ga vrijdag weer testen. Lijkt me inderdaad veiliger. ;)

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Het is me weer gelukt de testdrang te weerstaan. :D Het is nu wel nog een dag langer spannend. :p Ik kon gisteravond weer niet goed in slaap komen. Sliep pas rond twee uur en was wederom weer voor de wekker wakker... ;)

4. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    snap ik, is ook heel spannend!
    Wat ik me nog afvroeg: verschillende mensen hebben tegen je gezegd dat je anders straalt. Zie je zelf ook iets anders aan jezelf als je in de spiegel kijkt??

5. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Zelf zie ik het niet als ik in de spiegel kijk. :p

6. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Oo spannend mrcd....ik blijf meelezen hier!
    Succes morgen, ik duim voor je!

7. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Thanks. Denk er nu over na om misschien te wachten met testen tot zaterdag, maar weet natuurlijk niet hoe ik daar morgenochtend over denk. :p

8. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    ik vind het echt knap van je dat je zolang kan wachten zeg! zelfs na dat ene vage streepje dat je had ;)
    succes!

9. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Heb jij al nog een keer getest? Of ben je ongi geworden?

10. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ego bericht!
    Ik heb besloten om morgen nog niet te gaan testen. :) Ik wil voor een duidelijke streep of (als het niet anders is) geen streep. Ik wil geen tuurstreepjes meer. Ik merk dat ik mezelf helemaal gek maak en wil er wat afstand van doen, ik hoop dat, dat op deze manier lukt. Daarom ga ik zaterdag of zondagochtend testen. Ergens ben ik ook bang dat ik gewoon ongi ga worden... Immers de vorige ronde heeft mijn lichaam ook een kopje met me gelopen, al was dat wel net iets anders dan deze ronde. ;) Ik zal wel nog meelezen en af en toe reageren! Ik hou jullie op de hoogte. :)

11. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Net een veegje bruin op het wc papiertje. Hopelijk breekt het niet door en heb ik morgen een mooie positieve test. Temp was namelijk wel nog steeds 37,1 vanmorgen... Vreemd! :$ We zullen er achter komen, heb er geen goed gevoel over. ;)

12. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Het heeft nog niet doorgezet, heb geen bloed meer. Zonet alleen nog wat beige achtig slijm op het wc papiertje, verder niets. Uiteraard kan het altijd morgen nog losbarsten. Als dat gebeurd ga ik natuurlijk niet testen morgen. :p Als er morgen nog geen bloed is waag ik er alsnog een testje aan. Heb net voor de "grap" wel een ovu test gedaan. Die schijnen ook een tweede streepje te geven als je zwanger bent (al kan je daar natuurlijk niet van uit gaan, dat weet ik). Hij geeft wel een streepje aan, maar die is niet zo donker als de controlestreep. Maakt het er niet duidelijker op... Even morgen afwachten dus. ;)

13. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    ik ken het, je wilt zo graag maar durft ook weer niet te veel te hopen.
    Laat je niet gek maken meid! probeer wat afleiding te zoeken zodat je er niet de hele tijd aan zit te denken en dan gaan de dagen voor je wilt testen misschien ook sneller.
    Good luck!

14. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ja, erg he! Die onzekerheid. :$

Vandaag is mijn NOD... Ongi heeft nog niet doorgezet, gelukkig. Van die zwangersschapstest wordt het er niet duidelijker op. Weer zo'n tuurstreepje, VL zag hem ook. Hier kan ik dus niks mee. Kan een aantal dingen betekenen:
    * Ongi komt nog, maar zet pas later door.
    * Mijn lichaam maakt langzaam Hcg aan.
    * Ik ben wel zwanger, maar er is iets mis.

Fijn die onzekerheid! :$ Nog even afwachten dus. Ik heb geprobeerd het tuurstreepje op de foto te krijgen, maar dat lukt niet goed. Op de foto zie ik het tuurstreepje namelijk niet echt. :)

15. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Baal, baal, baal!

Denk dat het voor mij klaar is deze ronde. :( Tijdens het douchen opeens heftige kramp en daarna een veegje bloed op het wc papier (wel weer bruin). Heb er maar een tampon in gestopt en deze ronde afgesloten. Ik ben er klaar mee. ;) De hoop was toch al vervlogen, desalniettemin baal ik er natuurlijk wel van, maar heb nu wel duidelijkheid. ;) Op naar ronde 7.

Wel nog een vraag: Moet ik nou 2 augustus of 3 augustus als start volgende cyclus rekenen? :( Gisteren een veegje bruin op wc papier en vandaag dus weer (maar nu met de bijbehorende krampen, die nu heftiger zijn dan normaal).
    Wel raar die lichte streepjes op de zwangerschapstesten, heb nog nooit een (vals) positieve test gehad. :$

Zo, nu vol positieve energie richting ronde 7! :D

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina