stress tydens zwangerschap door jaloerse ex van vriend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door deesje84, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    lieve allemaal

de titel zegt het al genoeg

ik wind me enorm op over de ex van mijn vriend

mijn vriend en zijn ex hebben samen 2 kids van 8 en 9 met wie ik gewoon een onwijs sterke band heb

nu is ons te horen gekomen door de kids dat hun moeder de verschrikkelijkste dingen zegt over de baby en over mij

zoals ik hoop dat het niet gezond is het is lelijk en dom
    ook bespookt ze mijn vriend mijn apjes zoals ik hoor bij jou en jij bij mij
    je zit voor altyd aan me vast ik ben veel beter dan die trut is ( ik dus)
    als de baby er is dan hebben ze geen tyd en intresse meer in jullie dan zijn jullie niet meer intressant
    en ga zo maar door . . . . . . . . . .

ik wind me hier heel erg over op en dat is waarschijnlijk ook haar bedoeling maar hoe zet ik dat van me af want idd van haar afkomen doen we niet meer

het is omdat het de moeder is van de stiefkindjes anders had ik geloof ik haar hoofd achterste voren op haar romp gezet

al met al is die woede en stress niet goed en zorgt het voor harde buiken en misselijkheid en dan vind ik het nog niet eens zo erg dat het over mij gaat maar ik vind het sneu voor de kindjes die worden door de jaloezie van hun moeder in een hoekje gedrukt en ja ik ben en blijf een mama dus van mijn kindje blijf je af ook al is het nog niet geboren

ik moet een manier vinden om het van me af te zetten
    weet iemand hoe ? of heeft iemand hier ervaring mee /

ik hoor het graag
    groetjes daisy

2. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Lieve schat maak je nou niet druk over zo iemand en geniet van je zwangerschap.
    het is niet voor niks de EX van je vriend..
    ze is onzeker , niet goed bij der harses en heeft schijnbaar geen interessant leven dat ze zulke dingen moet zeggen.

Als je vriend gewoon een normale verstandige man is dan schenkt hij geen aandacht aan haar rare berichtjes..hiermee maakt ze alleen nog maar duidelijker waarom zij zijn ex is.

geniet nou maar van je mooie lieve kindje, zwangerschap en vent !

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Helemaal mee eens.
    Geen aandacht aan besteden en het haar zeker niet gunnen dat ze merkt hoe erg dit jou raakt!

4. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi meiden

thanxs voor de reacties

mijn vriend schenkt er idd helemaal geen aandacht aan die zegt gewoon ze is ziek in haar hoofd ze kan het niet helpen hij kijkt er op die manier tegenaan omdat hij zich anders ook helemaal opvreet

maar dan denk ik kom op joh jullie zijn al zolang uit elkaar

en wij alweer 2,5 jaar samen houd het dan ook eens op ?
    al zolang wij samen zijn haat ze mij geloof ik echt . . . . .en ik heb nog nooit iets tegen haar gezegd of überhaupt over haar ( ja nu dan )

maar ik ga idd gewoon proberen heel normaal te doen als ze de kids komt brengen en vriendlief aan het werk is hoe erg ik dan ook op mijn tanden zal moeten bijten zolang ik maar niet laat merken dat ze me geraakt heeft met haar uitspraken dan heeft ze haar zin

thanxs in elk geval

deze kwam ik nog even tegen op google die ga ikmaar toepassen

wees charmant tegen u vijanden er is niets dat ze meer ergert

wees u vijanden dankbaar voor de les in tolerantie zelfbeheersing en geduld

groetjes daisy

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Die ex spoort gewoon niet, dat is wel duidelijk.
    En ik vind dat je er echt wel iets van mag zeggen ook al is ze de moeder van je stiefkindjes, jij en je ongeboren kindje hoeven je toch zeker niet voor rotte vis te laten uitmaken! Maar blijf beleefd en zeg het op een normale manier, zo hou jij de eer aan je zelf!

6. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Goede spreuk! Ondanks je ergernis, blijf positief. Als je je teveel ergert over die uitspraken, misschien een idee om ze niet meer te lezen? Zij t dat t over de kinderen gaat. Dan kan ze iets sturen. Verder leg t naast je neer.

Weet hoe moeilijk t is, geloof me. Gelukkig geen ex. Maar t broertje van mijn man. Maakt ons t leven zuur. Proberen naast je neer te leggen. Meer kan je niet doen.

Sterkte.

7. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Ze is je energie niet waard

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Als je vriend appjes krijgt, niet lezen.
    En als je stiefkinderen weer wat zeggen wat hun moeder over jou verteld kun je ze rustig uitleggen dat het je niks uitmaakt wat zij ervan denkt en dat hun geen boodschappers hoeven te spelen om mams een lol te doen, jullie blijven hoe dan ook gek op en.met ze, jullie blijven van ze houden.

Kom op zeg, dat ze eerst voor der eigen deur gaat vegen, dan heeft ze het te druk om zich met jou bezig te houden.

En je kent vast het gezegde: houd uw vrienden dichtbij, maar uw vijanden dichter bij ;)

9. nono

nono Niet meer actief

Blocken via whatsapp. Als het belangrijk is en het gaat over de kids kan ze altijd nog bellen.

10. Maf

Maf Lid

30 okt 2013
    33
    0
    0
    Hoi, hier ook een jaloerse ex met gemene acties via de kinderen. Alleen ze weet nog niet de zwangerschap. Dit weekend, 11wk of over 2 wk met 13 wk zal ze het te horen krijgen.
    We vertellen het eerst de kids van mijn vriend en daarna zal mn vriend haar informeren. We hebben dan het gehele weekend de tijd om de eerste vragen en opmerkingen op te vangen. Vind het wel spannend!

Wat de acties en apps betreft. Heel vervelend, zeker als het over jullie ongeboren kind gaat. Dat je haar van alles toewenst kan ik me heel goed voorstellen. Hier soms dezelfde gevoelens. Maar ik probeer er om te lachen, het is pure onmacht van haar kant. Ze ziet dat jullie gelukkig zijn en kids bij jullie ook. Dit had in haar ogen natuurlijk nooit zo mogen zijn. Geniet van je zwangerschap en pas goed op jezelf! Alle negatieve energie die je aan haar besteed is zonde.

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Zo, zij heeft echt geen leven!
    Ze wordt puur gestuurd door jaloezie! Haar probleem. Ookal maakt ze het de jouwe en de kinderen.

Jammer dat de kinderen er de dupe van worden!
    Ik mag hopen dat dit toch snel ophoudt.

12. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi meiden bedankt voor al jullie reactie,s

het is idd pure jaloezie omdat wij wel doorgaan met ons leven

en met name mijn partner dan ze blijft der ding doen en dat is prima erg lullig voor de kids maar ik kan het helaas niet veranderen

zolang ze bij ons hun ei maar kwijt kunnen uiteindelijk is het wel zo hoe maffer en gekker zei doet hoe meer de kids bij ons komen
    want die worden het zat

ik geef toe ik vind het nog steeds erg moeilijk ( vooral voor de kids)om op me tanden te bijten en te denken je bent niet goed in je bovenkamer maar het gaat me nu wel een stuk beter af

ik denk dan maar zo als de kids het in de weekenden bij ons dan maar wel fijn hebben en hun ei kwijt kunnen

dat is het belangrijkste en dat wij ons gezin hebben en houden zoals het is en ons hierdoor niet van de baan laten schuiven

we gaan haar niet laten winnen !!!

thanxs meiden

13. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Goedzo!! :D

Deel Deze Pagina