Ik wil graag mijn ei kwijt aan jullie. Ik zit er een klein beetje er door heen. Wij hebben begin dit jaar besloten om de wens voor ons eerste kindje in vervulling laten gaan. Ik was al in augustus gestopt met de pil kijken hoe mijn menstruatie eruit kwam te zien. Heel netjes na een paar maand kwam ik erachter dat elke keer precies na twee weken na mijn mentruatie lage buikpijn had ene maand die kant andere maand andere kant. Dan weer twee week daarna altijd netjes ongesteld. Ik heb dat nog nooit meegemaakt voor dat ik aan de pil was. Vorig jaar juni kwam ik erachter dat ik b12 te kort had de rest van het jaar bijna elke week een injectie gehad. Tot februari van dit jaar. Eerste maanden van dit jaar waren we nog niet echt bewust bezig om zwanger te worden. Tot paar maand geleden was mijn cyclus in de war in eens voel ik mijn ei niet aankomen en mij cyclus was een maand langer. Mijn b12 is ook weer gezakt (mijn huisarts zit te klooien met mijn b12, die wil mij geen injecties meer geven ze wil het nu onderzoeken of ik het zelf niet meer opneem. Deze cyclus heb ik ovulatietesten gebruikt 2, 5 week later had ik mijn ei gevonden. We hebben die dagen erg gezellig gemaakt. Officieel is mij nod ongeveer dinsdag woensdag. Nu denk ik dat ik niet zwanger ben ik heb steeds het gevoel dat het met mijn b12 te maken heeft. Ik heb al een afspraak gemaakt bij de huisarts pas 3september dan wil ik een verwijzing voor mijn b12 Zo heb even van me afgeschreven misschien zijn er nog meer die ervaring hebben mbt b12
Wat een vervelende situatie! Kan me voorstellen dat het heel rot voor je is. Hopelijk kan de afspraak bij de huisarts weer wat meer duidelijkheid geven.
Houd moed! Ik heb er geen verstand van, maar lees overal wel dat het zeker een rol kan spelen met de innesteling. Goed doorvragen en jezelf niet met een kluitje in het riet laten sturen! Bij een te kort ben je super moe en voel je jezelf in je hoofd ook snel moe.