he dames april ben ik bevallen van mijn 2e. ik ben toen in afgelopen juli begonnen met de pil, na 2 weken heb ik gemerkt dat ik er enorm depri van raakte dus ben ik meteen gestopt. ik wilde toch een spiraal. 29 juli ben ik ongesteld geworden 9 10 11 12 augustus heb ik gemeenschap gehad. en op de zelfde 12e heb ik de morning afgerond geslikt. volgend de kalender(app) was 12e mijn eisprong.. sinds gisteren heb ik enorme last van afscheiding. is dit normaal? ik heb altijd wel last van afscheiding maar nu wel in overvloed.. over 9 dagen zou ik in principe ongesteld moeten worden.. maar kan ik nu zwanger zijn ja best stom had gelijk de map moeten innemen.. maar goed ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ja kan. Maar als je nu "klachten" hebt zou je ook al een positieve test moeten hebben. Dus zou ik een test doen. Maar onbeschermde seks zonder zwanger te willen worden is niet echt handig en de map is dan nog veel heftiger dan de pil. Zou volgende keer toch iets meer bescherming nemen
ik kan nu nog niet testen toch? is toch veel te vroeg. ik verbaas me meer om me enorme afscheiding.. of hoort dat bij een morningafterpil. pfff ben wel enorm duizelig maar goed dat kan toch nu al bij 5 dpo
Je hebt volgens de app je eisprong gehad. Echter de app is een gemiddelde en nooit eigenlijk gebaseerd op je eigen lichaam. Eisprong zeker weten doe je alleen door te temperaturen ovu testen of controle follikel meting. Als je nu al klachten hebt zou je positief moeten kunnen testen. Daarbij vergeet men altijd 1 ding. De map stelt je eisprong (als je die nog niet hebt gehad) uit. Daarbij wat voor soort afscheiding heb je? Agezien je rond eispring meer rekbaar doorzichtige afscheiding kan hebben. Ik had hier bijvoorbeeld altijd voor nod meer dik cremig afscheiding en werd dan gewoon ongesteld. Bij een zwangerschap had ik juist geen afscheiding en zo droog als de Sahara woestijn Afscheiding hoeft dus niet perse een zwangerschaps kwaaltje te zijn
Same here, vlak voor NOD vieze dikke afscheiding, en vlak voor zwangerschap inderdaad zo droog als de sahara.
Als je klachten krijgt door de zwangerschap, dan word dat veroorzaakt in het begin door je HCG spiegel. Als dat zo hoog is dat je er klachten van krijgt, dan zou je dit ook op een test moeten kunnen zien.
Je bent er wel goed voor gegaan... 4 dagen achter elkaar seks terwijl je geen anticonceptie gebruikt en je je eisprong hebt, en dan een MAP erachteraan... en dan je drang om nu al te testen. Het klinkt eigenlijk meer alsof je hoopt dat je zwanger bent. Kan dat kloppen?
Je had ook gewoon geen onbeschermde seks kunnen hebben als je niet zwanger wilt worden... De MAP is geen anticonceptie hè.
Oh echt? Nee daar heb ik gelukkig nooit last van gehad haha. Baby ging gewoon uit logeren zodat wij een avondje samen hadden bijvoorbeeld
haha nou dames ik had wel snel weer behoeftes. maar tijdens de pil was dat een stuk minder.. ik heb voor maandag een afspraak voor een spiraal. nee ik wil nu geen zwangerschap voornamelijk omdat mijn zwangerschap enorm zwaar is.. maar ik wil het zsm uitsluiten zodat ik de spiraal kan plaatsen
Met het plaatsen van de spiraal moet je toch wachten tot je ongesteld bent, en dan tegen het einde van de menstruatie aan. Athans, dat wilde mijn ha graag. Idd vanwege eventuele zwangerschap.
Dat hoeft niet, ik gaf bv en werd nog niet ongesteld. Dus gewoon 3 maanden geloof ik na de bevalling laten plaatsen