Hoe "heftig" je eerste menstruatie.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door LvB, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LvB

LvB Actief lid

21 jan 2008
    188
    0
    0
    Van de week was ik bij de verloskundige voor na-controle.

Toen vroeg ze over het vloeien. En daarvoor leek het net of het vloeien weer begonnen was. Nou dacht ik, dat is het begin van de eerste keer weer weer ongesteld zijn.

Nu zei de verloskundige dat ik waarschijnlijk weer aan het vloeien was en dat zou de oorzaak kunnen zijn van drukke dagen ervoor.
    Je eerste menstruatie na de bevalling zou heel heftig moeten zijn.

Maar nu begin ik wel steeds meer bloed te verliezen. Dit lijkt me geen "restje" van de bevalling meer.

Nu is mijn vraag. Hoe heftig waren jullie de eerste keer ongesteld na de bevalling?

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

die viel eigenlijk wel mee,had erger verwacht.
    was er met een dag of wat vanaf.

groetjes
    diana

3. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    dat was echt een giga vloed .......heb het matras met heel veel moeite schoongekregen en nog zie je wel iets was er ook erg verast van want herinnerde me dit niet met de andere kinderen kon me echt wel 10 keer op een dag verschonen en dan moest ik me ook echt verschonen

maar wie weet is het wel je menstruatie niet alle vrouwenlichamen zijn gelijk toch

greetje

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Mijn eerste menstruatie na de bevalling was echt extreem.
    vooral s'morgens als ik uit bed stapte kwam er een stortvloed naar beneden de vloer zat toen helemaal onder het bloed.

Het is geleidelijk wel minder geworden maar de menstruatie's waren wel heviger dan wat ik gewend was.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier een week geleden weer ongi geworden en het is heel mild, weinig bloedverlies en helemaal geen buikpijn.
    Duurt wel al wat langer dan ik gewend ben, nu 7 dagen.

Deel Deze Pagina