even mijn ''ei''kwijt

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door kreeftje1984, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    hallo lieve meiden,

even kort berichtje.....
    Vandaag telefoontje gehad van het zhuis en ja hoor de datum is nu defintief volgende week vrijdag 7 november wordt ik geopereerd :( moet me om half 8 in de ochtend melden en rond 9 uur zal ik worden geopereerd.
    Pfff zie er vreselijk tegen op en het begint emotioneel nu wel erg moeilijk te worden.. :cry:

2. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Jeetje wat heftig zeg. Ik lees nu je hele verhaal pas. Was je baarmoeder voor de geboorte van je dochters ook al zo slecht? Wat een geluk dat je die 2 dan toch hebt mogen krijgen! Hopelijk kunnen ze je nu, maar vooral ook na de bevalling een beetje opfleuren.

7 november is al snel. Is het allemaal gelukt met het regelen van hulp voor thuis?

Heel veel succes en sterkte de komende periode.

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

Mijn baarmoeder is wel zwak geweest maar na de bevalling is het nog erger en heftiger geworden, natuurlijk ook omdat er een tweeling in zat.
    We zijn echt dolgelukkig dat we de 2 meiden hebben mogen krijgen dat maakt het allemaal gelukkig dragelijker, dat wil niet zeggen dat ik het emortioneel moeilijk vindt hoor allemaal want ik zit er knap doorheen.

Hulp in huis is door de gemeente afgewezen puuromdat ze zeggen ''je hebt wel een man'' nou mooi is dat want mijn man is elke dag ana het werk dus zit ik wel de grootste tijd alleen thuis.
    Met wat hulp van vrienden en familei zal het hopelijk gaan lukken.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Jee met zo'n datum bekend, wordt het toch allemaal wel heel echt he?!
    Sterkte meis! Ik kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt.

5. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik heb net je hele verhaal gelezen en wilde je ook heel veel sterkte wensen. Prettig als je straks van de pijn en het vloeien af bent, maar het is toch een hele stap. Helaas niet zo'n prettige. Niet op jou leeftijd maar ook niet als je ouder zou zijn geweest.

Ik hoop alleen dat je als het achter de rug is dat het wat makkelijker voor je is en dat je wat meer ontspannen van je kleintjes kunt genieten.

Nogmaals succes en veel sterkte!

Deel Deze Pagina