Ik heb net gebeld voor mijn bloed en urine uitslagen en mijn eiwit is te laag in de urine.En nu moet ik morgen vroeg meteen bij de dokter komen maar wat heb ik dan? als de eiwitten te laag zijn? de assistentes hier die zeggen nooit wat alleen maar dat gaat de dokter met u bespreken maar wat heb ik dan???
WANNEER VERWACHT JE EIWITTEN IN DE URINE? - orthostatische proteinurie - zwangerschap - intense fysieke inspanning - myeloom - aantasting van de nierglomeruli: * diabetes * hypertensie * glomerulonefritis * amyloidose * auto-immuunaandoening * eclampsie - aantasting van de niertubuli: * chronische pyelonefritis * hypercalciemie * jicht het hoeft het niet te zijn hoor,maar een aantal punten wat het zou "kunnen"zijn. groetjes
als je teveel eiwit in de urine hebt is het niet goed. Ik had namelijk veel te veel en dat duidde op een zw vergiftiging. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Als je teveel eiwit in de urine hebt dan werken je nieren niet goed. Jij hebt er te weinig, dus wat dat kan betekenen weet ik niet.
Ik snap het even niet. Zijn je eiwitten te laag in je bloed of in je urine? Want in je urine horen geen eiwitten te zitten.
in de urine zei ze ik zelf heb zo'n idee dat ze zich vergist heeft dat het niet in de urine maar in het bloed zit. Want ik ging er op googlen maar vind helemaal niks over te laag eiwit in urine het enigste wat ik erover vind is leverproblemen en een botziekte maar denk niet dat ik zoiets heb tenminste ken ik me niet voorstellen en internet is nooit te vertrouwen
ik vond dit nog: Een verlaagde waarde komt vaak voor bij eiwitverlies als gevolg van nierproblemen, bijvoorbeeld na een nierontsteking, als de darmen niet goed functioneren, of bij ernstige verbrandingen. Ook te lage eiwitinname via de voeding (bijvoorbeeld door anorexia) kan leiden tot een laag totaal eiwitgehalte. Een te lage hoeveelheid albumine wordt vaak veroorzaakt door een verstoorde albumineproductie door een leverziekte. Daarnaast komt het voor dat er te weinig albumine in het bloed aanwezig is omdat het eiwit lekt naar de omliggende weefsels. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij een shock of bij een ernstige infectie. Na het drinken van (te) grote hoeveelheden water kan het totaal eiwitgehalte verlaagd zijn als gevolg van verdunning van het bloed.
ik ben in behandeling omdat ik steeds ziek ben en nooit echt beter word.Altijd moe en vergeetachtig vaak veel pijn op verschillende plekken en last van de spieren. Ik vraag me echt af wat ik nu heb..het zal wel fijn zijn als ze er achter komen want ik word er gek van
de enige die het je kan vertellen is je huisarts morgen, succes! ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je antwoorden krijgt waar je klachten vandaan komen.
ja ik wacht gewoon tot morgen ik was benieuwd of iemand anders het had en onze assistentes hier doen altijd zo geheimzinnig!!
ja doen de assistentes bij onze huisarts ook altijd, ze mogen ook niet altijd wat zeggen he? maar ik begrijp je nieuwsgierigheid!
hoi, ik denk dat de assistente idd het eiwitgehalte in het bloed is. in je urine horen nl geen eiwitten te zitten. dan zou je wel kunnen gaan denken aan nierfalen oid, daarom denk ik dat ze je bloed bedoelen en dat kan heeeel veeel redenen hebben. helaas denk ik dat je het toch morgen af moet wachten. nooit leuk. hopelijk valt het allemaal mee, succes. joyce
het was toch in de urine en het bloed in de urine worden deze eiwitten in iets anders omgezet of zoiets en ze denken de lever of de nieren ik krijg binnenkort een afspraak voor naar de internist thuis gestuurd