Hallo allemaal, Vandaag begon hartstikke ontspannen en relaxed, kregen we een telefoontje van mijn schoonmoe, of we een opvangadres wisten voor een hondje. Hondje had voedselallergie, maar als het hondje vandaag niet herplaatst werd zou hij morgenochtend worden ingeslapen Want het de bazin wa soverlden en de man had kanker dus die kon er niet meer voor zorgen, dus werd hij ingeslapen...! Dusm ijn man zei, wij gaan hem halen, dat laat ik niet toe. Dus gewacht op dat die terug zou komen ( mijn schoonzus haar man woont onder die man ) en toen had ze hem eindelijk te pakken, althans de zoon, en mijn man kreeg hem aan de lijn.. Toen zei hij: Nee toch maar niet, nee want jullie hebben katten ( so what, wennen wel aan elkaar ), en nee hij kotst wel eens dus dan ben ik ook boos op hem ( jaja, mijn hond kotst al 3 dagen achter elkaar en mij hoor je niet ) nee het lijkt me beter om hem in te slapen!? Dus de kans wordt je geboden om je hond een goed tehuis te geven maar je laat hem liever inslapen omdat je bang? bent dat je hond niet goed verzorgd wordt, wat klopt hier niet aan? Nou, later zei hijtegen schoonzus, ja ik was overdonderd misschien is het toch goed, en geef je nummer maar dan overleg ik alles met mijn vader ( de baas van het hondje, die gevraagd had aan mijn schoonzus, weet jij een goed tehuis? ) en dan laat ik het wel weten.. Nou tot op heden niks gehoord en morgenochtend om 09.00 uur is de inslaapafspraak bij hun dierenarts... Ik ben zo kwaad en verdrietig... Mijn man, schoonouders, neefje, schoonzus en zwager ook, woedend en radeloos, hoe kan je dit nou doen? Terwijl er een goed adres is.... Dit moest ik even kwijt... Groetjes en sorry voor het lange verhaal, Sewgirl
Je verhaal is wel een beetje warrig.... Maar wat een eikel zeg! Arme hondje. Ik hoop dat het goed komt. Succes!
Hallo, Ja mijn verhaal is wat warrig, maar ik ben zo boos! Hij zegt eerst dat ie wilt dat het hondje een goed tehuis krijgt, en dan bieden mijn man en ik dat en dan wil hij toch niet. Daar komt het gewoon op neer, hij laat dat hondje, die 3 jaar is en eigenlijk op wat kleine gezondsheidsdingetjes na gezond is liever inslapen dan dat ie wordt opgevangen en niet dood hoeft, omdat hij denkt dat wij hem niet goed verzorgen. Ik ben er echt een beetje van in de put... Groetjes, Sewgirl
Ik kan het me voorstellen meis! Pff, echt niet normaal die man. Wat kunnen jullie nog niet? Kunnen jullie die man bereiken? Ik zou denk ik net zo lang bellen tot ik dat hondje zou krijgen. Misschien, als het echt uit de hand loopt, kan je de dierenbescherming bellen. Ik vind dit namelijk nogal dierenmishandeling als je een hond laat inslapen terwijl het niet hoeft. Sterkte
Ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen, een goede dierenarts laat zo´n hondje niet in slapen als hij niets mankeert.
Als je weet welke dierenarts hij gaat zou ik die gewoon bellen en het verhaal voor leggen! Arm beesie zeg...pas 3 jaar oud. Die kan minstens nog n jaar of 6 mee (ligt er aan welk merk etc) Snap ik niet hoor zulke mensen. Die zou in zn handen moeten klappen dat hij iemand kan vinden die er voor wil zorgen...en dan doet hij t toch maar niet!?!?
Merk : Een goede dierenarts laat zo'n jong beestje echt niet inslapen hoor. Hoop dat de eigenaar hem alsnog door jullie laat verzorgen. Veel succes
Hallo allemaal, Ik hoop en ga er ook maar vanuit dat de dierenarts idd het hondje niet laat inslapen... Mijn man en ik waren al van plan om een tweede hondje erbij te nemen, een Golden Retriever, maar ja, in dit geval gaat dit voor.. Maar ja, helaas, het zit er niet in. Het is een Cocker Spaniel. Groetjes, Sewgirl
Inderdaad dierenarts bellen! Die laat het hondje vast niet inslapen, zeker niet als er een opvangadres is.
Ja merk Wij zeggen altijd merk als t om een bepaald ras gaat...heb ik van mn opa...mn moeder zegt het en volgens mij doen brabanders dat wel vaker? Heb t denk ik hier in de randstad nog niet gehoord eigenlijk... Ik hoop zo dat die vent een hele preek krijgt van de DA en dan als nog t hondje niet ingeslapen wordt. Hoe kom je er op om een gezond beestje zo te behandelen zeg Als je helemaal omhoog zit en geen adres hebt dan nog vind ik in laten slapen geen optie. Dan maar asiel en hopen dat er iemand langs komt die t beestje wel wil en kan hebben. Dan heeft het iig nog n kans.
@wilma.. ik zeg het ook hoor hihi. Vroeg laatst ook aan een vriend, van welk merk hij ook alweer was. (half indo hihi) @TS.... wat een ongelovelijke eikel die vent en ik ken hem niet eens! Ik hoop dat je weet welke dierenarts hij hem van plan was te laten inslapen, die zal toch ook wel moeten inzien dat opvang beter is dan inslapen!
niet normaal, maar zoals al vaker gezegd een goede dierenarts laat een gezond dier niet inslapen. wij zeggen hier ook merk, maarja ik woon in brabant
En? Hoe is het nu afgelopen. Hebben jullie die desbetreffende dierenarts nog bijtijds kunnen bereiken? Wordt het hondje nu geadopteerd door jullie? Hebben jullie alsnog die kans gehad? Hoop het... Groetjes Yvonne
ook ik ben benieuwd hoe dit afgelopen is.kan me niet voorstellen dat een dierenarts een gezond hondje in laat slapen!
Hallo iedereen, Allereerst bedankt voor jullie reacties en steun, dit doet me goed.. Helaas niks meer gehoord, dus ik hoop zo verschrikkelijk dat zoals vele van jullie zeiden de dierenarts verstanidg is en dit hondje dat ondanks zijn voedselallergie gezond is niet heeft laten inslapen. Ik ben ook echt deze dag heel rot begonnen, wakker geworden en meteen aan het hondje gedacht, maar helaas vandaag en gisteren niks meer gehoord. Mijn man is er echt kapot van maar realiseert zich ook dat als het een goede dierenarts is, het dus niet hoeft te betekenen dat het hondje dood is. Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie reacties, dit heeft mij heel erg goed gedaan. Ik hoop dat ik binnenkort toch neer kan zetten dat het hondje nog leeft en een nieuw en lief baasje heeft gevonden ( al is hij zo verschrikkelijk welkom bij mijn man en mij ). Ik hoop dat ik dit kan melden... Nogmaals bedankt voor de reacties en helaas dus niks gehoord... Groetjes, Josien