Wat ben ik toch een onnoemelijke muts... . Gisterochtend de boodschappen gedaan voor de kids uit school kwamen. Dus we komen om 12.00 thuis en hadden gegeten. Dus ik ga de auto uitladen. Ik wist dat dochterlief ging helpen, dus snel snel de paaseieren voor in de auto gegooid (met het idee, die haal ik er straks wel uit). Nou jullie kunnen het al raden... dat is mis gegaan. S'middags moesten we weg. Dus alles pakken, de jongste uit bed en in de maxicosi, de kids de jassen aan het hup in de auto. Trekt de oudste de deur open en beginnen ze ineens de gillen DE PAASHAAS IS GEWEEST GVD... dat is waar, dat lag nog in de auto. Tja... wat doe je dan??? Ik heb gezegd dat de paashaas en daar even bewaard had en dat ze het eigenlijk niet mochten zien. En nu zou de paashaas het weer meenemen en met pasen terug gaat komen. Dus nu heb ik alles veilig opgeborgen en een blaadje aan de deur geplakt. Ze geloven het gelukkig ook nog . Maar guttegut wat voel ik met nu toch DOM
Hahaha ik dacht halverwege eerst ff dat al die chocola gesmolten zou zijn en dat er dan iemand op was gaan zitten ofzo.
Kon niet gisteren leek het wel winter. Terwijl er mooi weer voorspeld was?? Heel de dag was het mist hier hahah.
Haha, ik dacht ook dat dat zou komen.... Ik moet zeggen dat ik mijn dochter niet op een manier in de paashaas laat geloven als ze dat in Sinterklaas zou doen. Maarja dat moet ieder voor zich weten.
Wist eigenlijk niet dat er echt in de paashaas geloofd wordt, dacht dus ook dat je er op was gaan zitten...maar dit is ook leuk
Hier in de buurt geloven ze wel in de paashaas, maar niet zo erg als sinterklaas. Onze dochter zal het volgend jaar niet meer geloven, maar ach... het is leuk voor ze. maar liever een paasblunder dan een sintblunder .
Hahah leuk zulke blunders. Zo heeft mijn zoon het inpakpapier van sinterklaas gevonden. Ik heb er maar van gemaakt dat pakjes piet het inpakpapier was vergeten en ik hem heb geholpen met inpakken.