Op 8 juni gaan mijn vriend en ik trouwen. Ik ben dol op Saab en wilde dus een Saab 93 cabrio huren. Echter is dat nergens mogelijk. Een paar maanden geleden zag mijn vriend een hele mooie auto staan bij ons in de buurt. Hij heeft een briefje onder de ruitenwissers gedaan, met de vraag of de eigenaren van die auto contact met ons wilden opnemen. Dat hebben ze gedaan, ze zijn langs gekomen om kennis te maken en de auto zouden we mogen lenen op onze trouwdag. Nummer uitgewisseld en klaar. Alleen nu is in de afgelopen tijd mijn vriend zijn telefoon kapot gegaan + ook nog eens ingeleverd bij zijn oude werkgever. En we zijn dus het telefoonnummer van deze mensen kwijt. Nu hoop ik dus via hier mensen uit etten leur te vinden. Die toevallig iemand weten die met een Saab 93 cabrio, in het geel rijd. Voor die niet auto kenners ook even een afbeelding van een soort gelijke Saab. Please, we willen die mensen zo graag vinden!!
Vrienden van ons hebben ong. t zelfde meegemaakt en hebben gewoon op marktplaats gezocht tussen autoeigenaren en deze vraag voorgesteld, die beste man wilde de hele dag wel chaffeur spelen, trok een mooi pak een en hun de jaguar van hun dromen, die beste man wilde enkel een mooie fles wijn. Misschien tref jij t ook zo ? Succes !
Hmmmmmm.... ik zal eens aan mijn vriend vragen of hij de auto herkent. Wij wonen in de Schoenmakershoek, dus als het niet daar (in de buurt) is vrees ik je sowieso niet te kunnen helpen. Overigens heb ik het idee dat ik wel geregeld een gele auto zie rijden... zou 'm kunnen zijn, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik dat alleen maar DENK nav de foto... Snap je t nog?
ik zou als ik jou was je berichtje ook even op Saab-forum zetten..http://www.saabforum.nl/ vraag mijn vriend ook nog wel ff, die heeft daar veel op gezeten, misschien herkent ie hem...