Twijfelen over zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mari8, 7 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet het ff kwijt en lees al ff mee hier op het forum dus ik dacht laat ik eens een onderwerp openen.
    Ik heb het idee dat ik zwanger kan zijn, maar ik heb eergisteren een negatieve test gehad.
    Woensdag zou ik ong moeten worden, ik ben 1,5 jaar niet meer aan de pil. Ben niet aan het proberen om zwanger te worden, maar heb de laatste paar weken wel onveilig gevreeën. Afgelopen dinsdag avond had ik zoveel buikkrampen dat ik dacht, ow morgenvroeg ben ik ongesteld. Maar helemaal niks, nog geen verkleuring of niks. Nu soms ook weer buikkrampen en het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden.
    Ik heb een opgezette buik, veel afscheiding, gisteren avond heel misselijk en zwaar gevoel in me buik, vandaag ook licht misselijk geweest. Normaal gesproken krijg ik veel buikkrampen en ben ik meteen of de volgende dag ongesteld. Ik herken dit helemaal niet van mezelf. Toch heb ik op de dag dat ik ongesteld moest worden een test gedaan, die was negatief.... Maar nu lees ik dat dit niet heel veel hoeft te zeggen, want ik kan hem ook te vroeg hebben gedaan.

Wat denken jullie? Door de stress niet ongesteld of zou het raak zijn? Het is super welkom mocht het zo zijn 😃

2. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Het kan allemaal meid. Heb je na woensdag geen test meer gedaan? Je hebt natuurlijk onveilig gevreeën dus het kan heel goed dat je zwanger bent..misschien morgen of zondag nog een testje wagen? Welke test heb je gebruikt?

3. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, na woensdag dacht ik Oow t is negatief dus dan word ik vanzelf ongesteld, maar nu begin ik toch weer onrustig te worden vooral nu ik ineens veel afscheiding heb, wat ik normaal nooit heb als ik ongesteld word.
    Ik had een test van de kruidvat eigen merk

4. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Oké ik zelf ben altijd wel tevreden over de kruidvat testen, misschien morgen even weer proberen en dan een 2pak, kan je zondag weer proberen. Maar als ik je zo hoor over hoe je je voelt kan het heel erg goed dat je wel zwanger bent ...

5. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja haha, dat denk ik dus ook.. Ik durf t alleen niet te zeggen tegen iemand, omdat ik bang ben dat t niet zo is.. Zou n beetje raar staan als ik zeg volgens mij ben ik egt zwanger haha
    Ik ga morgen nog maar eens een test halen. Woensdag was trouwens in de middag dat ik teste en niet smorgens,.. Misschien is dat ook verkeerd?

6. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Eigenlijk moet dat niet zoveel verschil maken tenzij je gek veel gedronken hebt voor die tijd. Nou probeer het morgen nog even en laat het me even weten;) ben benieuwd

7. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zal ik doen!

8. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen test gedaan, want ik kon er vandaag geen halen ivm werk. Ik ben nog steeds niet ongesteld, vandaag wel weer misselijk geweest. Ik zit nu op dag 32

9. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Spannend meid! Denk haast wel dat je zwanger bent hoor meid

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kans is er. ben benieuwd. zeker weten kan alleen een test natuurlijk hoe en wat. laat je het weten?

11. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik twijfel zo erg,.. Verschrikkelijk haha misschien dat t daarom ook wat langer duurt omdat k zo zenuwachtig ben,.. Maar k wacht rustig af. Ik kan morgen altijd nog een test halen als ik t nog niet ben 😁

12. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    en hoe gaat het nu?

13. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren avond was me buik heel erg opgezet nadat ik iets kleins had gegeten. Vanmorgen voelde me buik apart aan kan het niet omschrijven, dus vanmiddag ga ik een test halen. Ik snap er nog steeds niks van dat het al zondag is en nog steeds niet ongesteld

14. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    K heb n test gedaan, k weet alleen niet of k nu iets moet zien of niet

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      32
  15. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik zie hem wel heel licht volgens mij hoor! Bij mijn eerste had ik ook geen knaltest maar het merk dat je gebruikt hebt ken ik niet haha

16. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zie m ook heel licht, maar als k m schuin hou is t weer anders haha,.. Is Albert Heijn merk predictor heet t. Ik heb er 2 gehaald. Wanneer zou ik de andere test doen?

17. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Morgenvroeg even weer proberen of vannacht wanneer je urine wat geconcentreerder is. Spannend meis

18. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem er weer ff bij gepakt en uit elkaar gehaald hahaha k weet alleen niet of die nu betrouwbaar is of niet

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,1 KB
      Weergaven:
      11
  19. Mari8

Mari8 Lid

7 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    2e foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      8
  20. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Op die eerste test zie ik een vaag streepje. Die latere niet, maar die zijn ook irt.meer betrouwbaar na een uur waarschijnlijk. Morgenochtend weer testen, spannend!

Deel Deze Pagina