Jeetje mina meisje... Het is je ook niet gegund zeg. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik vind het knap van je dat je zo sterk bent. En door blijven gaan hoor! Voor je moeder en de rest van je familie! Altijd hoop blijven houden, er is altijd licht aan het einde van de tunnel, ook al is het maar een heeeel klein lichtje! Sterkte en knuffel!
Oja mijn moeder woont ook nog helemaal in het westen en zit vlakbij Rotterdam in een ziekenhuis. We kunnen niet zo even langswippen, vanaf ons is dit minimaal 3,5 uur rijden. Maar we willen er wel gauw heen... Pffff en ik heb nog een klein halfbroertje van 13. Hij is autistisch en heeft adhd en zit doordeweeks in een gezinsvervangend tehuis. Zijn vader is niet in staat om voor hem te zorgen. Dus onee.... wat moet hij nu zonder zijn moeder?
zo het zit jullie niet mee! Wil je heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd! Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!
Jakkes, het zit jullie niet mee! Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk hebben jullie snel goed nieuws
het is zeker hard en onbegrijpelijk....die rotziekte ook!! Ik wens jullie allemaal sterkte! op een goede uitkomst!
hey meis! het zit jullie echt niet mee zeg! iki hoop dat jullie snel naar je mams kunnen gaan.en dat ze er weer helemaal bovenopkomt! sterkte
Hoeveel kan een mens inderdaad hebben. Wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Heel veel sterkte de komende, zware periode. Wat een ellende maken jullie mee zeg. Hele dikke knuffel
tjonge het zit jullie niet mee zeg . hopelijk heeft dit een goed einde ik denk aan jullie . groetjes san84