ik wil je een hele dikke knuffel geven! Wat heftig wat je allemaal moet meemaken! Het leven is kei en keihard! Heel veel sterkte! als je maar onthoudt dat je niet alleen bent! wees er voor elkaar!
pfffff meid ,heftig zeg.... De ene na de andere klap krijgen jullie te verwerken zeg,dit is niet menselijk meer. Eerst jullie prachtige meisje Lenthe* moeten begraven,en nu dit.. Heel veel sterkte voor jou en je familie,ik wil je een hele dikke knuf geven,en weet dat er mensen aan jullie denken,ook al ken je ze niet,en hun kennen jullie niet...ik denk aan je.. Liefs Petra
Oh nee meid, dat meen je niet! Dit is echt vreselijk! Hoeveel meer kan een mens hebben! Ik hoop dat het goed komt met je moeder!
Jeetje.. Alles in een keer. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je, wil je heel erg veel sterkte wensen. Het leven is verschrikkelijk oneerlijk.
Och meissie toch wat een ellende Wat een naar bericht zeg! Ik hoop dat ze wat kunnen doen voor je moeder en dat ze erbovenop komt. Heel veel sterkte!!
Oh wat erg! Eerst jullie kindje en nu dit! Hoop dat jullie toch nog goed nieuws krijgen en dat het te behandelen is. Heel veel sterkte voor jullie allen!
Lieverd, ik weet enigszins wat je nu doormaakt. Zat zes jaar geleden nagenoeg in hetzelfde schuitje als jij nu. Was een verschrikkelijke periode maar we zijn er heel veel sterker en wijzer weer uitgekomen en nu lacht het leven ons weer toe. Ik kan alleen maar zeggen, blijf positief en probeer je niet te vaak af te vragen "waarom", daar krijg je toch nooit antwoord op. Ik hoop dat je moeder deze ziekte kan overwinnen en jullie wanneer de tijd daar is een prachtig gezond brusje voor jullie mooie meisje Lenthe* in de armen mogen houden. Ook voor jullie zullen er weer mooie tijden aanbreken, blijf daar in geloven! Je mag mij altijd pb sturen als je je hart wilt luchten. Heel veel sterkte, denk aan jullie.
Jemig lieverd, hoeveel kan je hebben???? Ik wil jullie heel veel kracht toewensen, en hopelijk is je moeder te behandelen!! Dikke digi knuffel