Ik zit hier zo te balen he?! Had per ongeluk een nieuw blauw truitje bij de was gedaan, deze had eerst een nacht in een emmer met water met azijn gemoeten. Nu heeft het dus afgegeven en heeft mijn dochter geen mooie roze pyama meer.Er zitten grote blauw/grijze vlekken in , echt wel erg! Baal zo he?! Heb de rest van de was nog niet nagekeken, durf het niet meer! Hoe krijg ik het eruit? al ben ik bang dat hetniet meer kan. Pfffffffffff, wat balen zeg!!!
Mijn moeder heeft me altijd gezegt, de was nog een keer draaien als het nog niet droog is geweest,wel zonder het blauwe truitje natuurlijk. Mij heeft het wel gewerkt.
jammer dat ik dit topic nu pas leeg! Had van de week een donkere was in de machine gedaan...maar dochterlief was in een opruim bui, en had haar Amika tshirt erbij gedaan wat een lichtgekleurd tshirt met een soort glittertjes en een afbeelding van amika...tja tot ik de was in de droger ging doen nu is hij +- grijs met donkere vlekken.... maar dan weet ik het ook voor de volgende keer
Ik heb mijn was dan wel niet in de droger gedaan maar op het droogrek en daarna pas gewassen met HG ontkleurder en dat is ook goed gekomen het valt altijd te proberen