Ik vind dat een slimme beslissing. Sowieso goed dat je het inzicht hebt, dat je in de financiƫle problemen zou komen als je daar zou blijven wonen. Veel mensen zien dat soort dingen niet aankomen. Jij wel. Ook fijn dat je in ieder geval niet alleen woont. Voor het geval je ex moeilijk komt doen aan de deur. Dit zal hij minder makkelijk doen als het de voordeur van je ouders is, dan als jij alleen zou wonen.
Ben vandaag bij mijn advocaat geweest. Het enige wat ik kan doen is hopen dat mijn ex de minnelijke schikking aanvaard. Als hij dit niet doet, heeft mijn advocaat aangeraden niet zelf de procedure op te starten, maar af te wachten tot mijn ex dit doet.(in de hoop dat hij dit zelf niet gaat doen) Want hoe onverantwoord mijn ex ook is, de vrederechter kijkt daar niet naar en zal toch verklaren dat mijn ex mijn zoontje mee moet krijgen en dat hij daar zelfs mag blijven logeren!!!!!! Ik vraag mij af wat voor een rechtsysteem wij hier hebben, dit kan toch niet! Die rechter kan uitspreken wat hij wil, ik geef mij kind nooit, never mee!