Dit gedichtje wilde ik graag met jullie delen.. xxx Stil verlangen Je ziet overal dikke buiken Spelende kindjes in de zon De geboortekaartjes stromen binnen Je was zo onbevangen toen je begon Hoor nog je opgetogen verhalen Dat jullie er nu écht voor gaan Een kindje van jullie samen Niets kon je geluk in de weg staan De tijd begint te dringen Iedere maand dat immense verdriet De onderzoeken, het blijven proberen Niemand die jullie ellende ziet Je stralende lach is verdwenen Het leven lacht je niet meer toe Ik gun jullie zo je kindje Zou je graag willen helpen maar weet niet hoe?
nee was een beetje aan t snuffelen op internet en kwam hem tegen maar is precies wat ik voel enzo.. moest hem even delen..xxx
Da's een enorm mooi gedichtje... 'k pink even een traantje uit m'n ooghoek... Want hoewel 't bij de meesten gelukkig allemaal vlotjes verloopt, is er ook bij veel mensen dit stille verdriet. Dat merk je zeker als je hier regelmatig rondstruint.. Probeer de moed erin te houden Kaatje!
nog eentje dan... xxx Gevoelens Angst & onzekerheid. Komt voor ons ooit de tijd ? Jaloezie & haat. De omgeving maakt ons soms kwaad. Verdriet & moed. Als je bij een ander op kraamvisite moet. Vechten & geduld. Wordt bij ons ooit de wens vervuld ? Verlangen & hopen. Als je iemand achter een kinderwagen ziet lopen. Macht & onmacht. Als je op de uitslag wacht. Verwerken & kiezen. Als je het heb moeten verliezen. Vertrouwen & geloven. Al deze gevoelens komen naar boven.
Ff een traantje weg pinken.... ( ben toch al zo super emo de laatste dagen ) Super mooi gedicht nr 1!