Op vrijdag 26 augustus een echo gehad voordat we op vakantie gingen. We konden moeilijk zeggen hoever we zwanger waren want het is wonderbaarlijk gelijk raak geweest na een mk. Gynaecoloog verbaasde zich dat het al raak was( geloofde het niet maar deed toch maar een echo) Ze feliciteerde ons. Er was alleen nog een vruchtzakje te zien maar het had aanleg voor een tweeling volgens haar. Afgelopen vrijdag na terug komst van de vakantie weer een echo gehad. Vruchtzak was goed gegroeid maar er was eerst geen kindje te bekennnnen volgens de echoscopist. Pas op het eind zag ze 2 ''delen''. Ze kon nog niet met 100% zeggen dat het niet goed zat maar ze gaf ons weinig hoop. Bij het gesprek bij de gynaecloog kregen we wat meer hoop. Die had het overigens bij onze eerst zwangerschap mis. Kan het niet zo zijn dat het 2 kindjes zijn ipv 2 delen van 1 kindje dat we nog niet zo ver zijn? Wie heeft dit ook gehad?
Klopt je banner? Want als je echt 9 week zwanger zou zijn en er is nog niet echt een vruchtje te zien met kloppend hartje, dan ben ik niet echt positief...... Hoop natuurlijk dat je banner niet klopt en je volgende echo dan werkelijk duidelijkheid zal geven! (met kloppend hartje/ hartjes)
Ik heb dit niet meegemaakt maar ik wens je veel succes de komende tijd en hoop dat je meer duidelijkheid krijgt.. x sem
Op basis van die echo op 26-8 zou je iig echt nog lang geen 9 weken zijn.... en enkel bij een korterdurende zwangerschap zou je nog enige hoop kunnen hebben. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo hoopvol klinken... Want ook als je 26-8 nog maar 4-5 weken was, (wanneer heb je voor het eerst positief getest?), dan zou je nu dus 6-7 weken moeten zijn en zou er echt wel meer te zien moeten zijn.... Wanneer mag je weer voor een echo?
Op 6 augustus had ik een negatieve test en op 9 augustus was de test licht positief dat was ook nog zo op 11-08 en pas op 13-08 was die duidelijker. Zou het misschien kunnen zijn dat ik me eisprong toen gehad heb? Misschien moet ik er inderdaad maar aan geloven maar ik probeer alles wat in me opkomt nog niet uit te sluiten. Ik vind het echt heel moeilijk vooral omdat het nog zo kort geleden toen het mis ging. In ieder geval weer heel erg bedankt voor jullie berichten!