Dames, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wij zijn toe aan een nieuwe wasmachine maar zien door de bomen het bos niet meer. Ik vind het belangrijk dat er een kort programma op zit (max 1 uur), uitgestelde starttijd, 7kg wascapaciteit, centrifugeren op 1400 toeren en het liefst een beetje zuinig ook. Ook zou het fijn zijn als die niet na een paar jaar vervangen moet worden. Dus tips over welke juist niet zijn ook welkom Mijn ouders hebben altijd Miele wasmachines gehad en daar erg tevreden over. Het nadeel daarvan (behalve de prijs) vind ik dat de programma's erg lang duren. Of heeft iemand hier een Miele met kort programma? Ik wil er best wat geld aan uitgeven als hij maar aan mijn eisen voldoet. In de test van de consumentenbond kwam de Samsung WF80F7E6P6W/EN *klik* er als 1 van de beste uit. Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!
ik heb degene die in je link staat ben er hartstikke tevreden over. Verschillende standen; eco, katoen, babykleding, outdoorkleding, snelwas, etc etc. Ik ben er echt heel erg blij mee.
Ik heb een Siemens. Bewust voor gekozen omdat de hele familie al jaren Siemens heeft en het zijn gewoon goede machines! Deutsche gründlichkeit! Ik heb ook verschillende programma's en een kort programma (half uurtje). Ideaal om ff snel wat op te frissen.
Wij hebben een LG gekozen ook omdat deze een koolstofborstelloze motor heeft en daardoor langer mee met minder onderhoud moet gaan. Voor de rest is het een echt stille machine en ben ik blij dat er een melodietje op zit als het programma afgelopen is. Er kan 7 kilo in en centrifugeren kan ook op 1400 toeren. Verder allerlei programma´s incl babywasprogramma en een kort programma van ongeveer 45 minuten. Gewoon een fijn wasmachine voor niet al teveel geld.
Hier net een nieuwe Bosch gekocht. Niet veel poespas. Dus een paar programma's. Uitgesteld start, korte programma's mogelijk, 1400 toeren, 7 kg, grote vulopening en een trommel die schijnbaar voor minder slijtage van je kleding zorgt.
Ik heb de ecobubble sinds twee maanden. Ook ik ben erg tevreden tot nu toe. De korste stand van 15 min zelfs al paar keer gebruikt voor iets wat snel klaar moest zijn. De zelfreinigingsfunctie zorgt er hopelijk voor dat de rubbers ook mooi schoon blijven.
Ooo ik wil ook een samsung ecobubble! Ik ben aan het wachten tot mijn machine kapot gaat 😊. Vind t ook zoiets om een nieuwe te kopen terwijl er met mijn machine niets mis is. Als ik iets nieuws koop is het eigenlijk altijd een Samsung. Heel tevreden over!
Wij hebben een Samsung ecobubble waar 12KG in kan, ideaal! Ook zuinig omdat je nu minder vaak hoeft te wassen aangezien je er 12 KG per keer in kan gooien
Ik heb er eentje van Bosh en ben daar heel erg blij mee. Er zit namelijk een kort maar krachtig programma op van 15 min! Voor snelle wasjes dus, maar het wast wel goed wit en proper. Verder zit er ook eentje op voor 30 min (wol), eentje voor synthetische stoffen (45 min), eentje voor katoen (60 min) en het gaat tot 1500 toeren en 8 kg. Ik kan deze alleen maar aanraden! Mijn moeder had deze gekocht en toen wij er eentje moesten kopen heb ik gezocht tot ik hem in afslag gevonden heb.
Hier ook de samsung eco bubble, top ding! Hij heeft alle functies die je aangeeft in je openingspost. En ik vond hem niet duur, 480 euro dacht ik. Was bij wehkamp.
Wij hebben ook die wasmachine waarvan je de link hebt gestuurd. Erg tevreden mee, er zijn ook korte programma's.
Bedankt voor de reacties! We zijn er zga uit, gaan in de winkel de Samsung nog even vergelijken met de Bosch en dan onze keuze maken