Hallo, ik wil dit weekend een dag met de trein weg met mijn dochters (5 en 10) Ik heb zelf een dagkaart gekregen en haal voor hun een railrunner. Omdat er niet veel financiële ruimte is zijn ideeën zeer welkom!. We gaan nooit met de trein dus dat is al leuk op zich... Maar wat verder? Misschien een speel paradijs vlakbij een station ergens? Vanuit Kampen/Zwolle..wie o wie wil even met mij meedenken? Bedankt !
Mmmmm oké, leuk!! (google google) dank je! Ga door...ga door! Strand is misschien wel heel leuk, komen we nooit. Het weer is iets minder dit weekend, maar uitwaaien kan altijd! Liefst niet te gek lang in de trein..en goed bereikbaar vanaf station?(of ben ik nu heeeel, moeilijk hihi)
beverwijkse bazaar, hoek van holland strand, je woont een beetje in een hoek om iets dichtbij te verzinnen hihihi werk zelf bij de ns
Schiphol vinden ze hier altijd erg leuk met de trein. Beetje vliegtuigen kijken, er is daar een speel-indoor-ding, beetje winkelen
Ja dit is super en ook gratis. Ze hebben ook een speurtocht voor kinderen, die kun je afhalen bij de balie op schiphol plaza. Speurtocht Schiphol Plaza
en op schiphol.nl kun je een speurtocht uitprinten, heeft mn dochter paar weken geleden gedaan en vond ze erg leuk.