Vandaag kwamen m'n moeder en zusje op visite. M'n zusje (25) is elke keer al fanatiek aan mijn buik aan voelen, in de hoop dat ze beeb kan voelen maar tot nu toe zonder succes.. Tot vandaag Ik legde haar hand op m'n buik en beeb reageerde direct. *schop* Haar reactie was onbetaalbaar.... Ze keek me met grote vragende ogen aan.... 'Jep!' hahaha ze werd helemaal gek, zo mooi. Ze is ontzettend trots! (Is haar eerste neefje ) Even een foto'tje gemaakt die ik ook graag wil delen, vind hem zo mooi!
ohhh wat leuk!! en je voelde de bebe nu pas? Tevens geruststelling voor mij, want heb onze uk ook nog niet gevoeld!
Sorry Mamsie21, het was voor m'n zusje de eerste keer dat ze de beeb voelde. Ik voel hem zelf vanaf 17 weken, en mijn vriend vanaf ongeveer 20 weken. Hoop dat jij ook snel je beeb zal voelen!!! Iedereen bedankt voor de leuke reacties en complimentjes
Een geruststelling: ik voelde pas echt wat vanaf 22,5 weken En nu ligt het niet meer stil. Stuitert door mijn hele buik. OT; wauw mooie foto . Die momenten vind ik ook zo mooi als iemand dan eindelijk jou kindje ook kan voelen.