Mijn cyclus ligt normaal tussen de 25 en 29 in. Nu moest ik vorige week ongesteld worden, maar ben het nog steeds niet. Mijn cyclus is nu al 34. Woensdag een test gedaan en die was negatief. Ik weet het helemaal niet meer. Of ik word nog ongesteld of ik ben toch zwanger. Heeft iemand hier ervaring mee? groetjes Mariska
Hey meid, is bij mij ook gebeurd, ik moest ongesteld worden, maar dat kwam maar niet, dus ik een test gedaan en die was negatief,, ik dacht nou dan zal het nog wel komen, na een week was er nog niets. vond het vreemd.. d8 dan maar nog een testje, en die was opeens postief ! als je ongie nog niet komt over 2 dage, gewoon weer een test doen
[Hoi Melissa, Dan ga ik dat maar doen. Over een aantal dagen weer testen. Ben benieuwd. groetjes Mariska
Hoi, Ik was ook een week overtijd. Ik heb nu een cyclus van 36 dagen en er zijn meiden bij die nog wel langer lopen. Veel succes. Groetjes Wendy
Hoi Monique, Ik ben vorig jaar augustus met de pil gestopt. En daarna steeds een cyclus tussen de 25 en 29 gehad. Maar dat het nu al 34 is, vind ik raar. groetjes Mariska
ja het kan allemaal maar zo hoor ik zou toch nog een test je doen.ik heb pas na 17 dagen overtijd posi getest daar voor 3 nega testen dus alles kan nog
Gisteren laat in de avond ben ik toch nog ongesteld geworden helaas. Had gehoopt dat een tweede test wel postief zou zijn, maar is nu niet meer nodig. Alweer de volgende cyclus en ben benieuwd wat me dat weer gaat brengen. groetjes Mariska