wij vieren vandaag geen kerst maar toch maar een aardig jurkje aangedaan, jottum seely.Dus let niet op dr warrige haarbos, heb alleen ff snel staartje gemaakt. Dr echt feestoutfit krijgt ze morgen aan. Een andere jurk van jottum. Voor de kerstlunchop de psz had ze een setje van v&d (tweede foto)
mijn zoontje heeft niet echt wat bijzonders aan. Een broek van vingino en een overhemdje van dirkje... zal straks eens een foto maken. Morgen een broek en gilet van de h&m en een overhemd van benetton
lydia vandaag. Jurkje van de wibra, zwart fluweel, vond hem zo schattig! Daniel loopt in zn hemd, die wil geen kleren aan
leuk dat 2de setje nouja romper die had mijn zoontje ook aan alleen bij de 2de kerst lol hij is 17 dec geboren kreeg die jaja met geboorte in maat 86 dus toen die net 2 was had die hem aan
Bekijk bijlage 209715 Hier mijn kerst(b)engel! Hij kijkt alleen echt zo van Ahhh Mama moet dat nou deze foto...
Heerlijk al die kerstkindjes Heb ook leuke foto's maar kan ze morgen helaas pas spammen.. geen kabeltje bij me
Wat een schattige kinderen. Hier twee verkouden kinderen en een man die zo naar de HAP moet. Geen kerst dus dit jaar, ook nog niet aan toe gekomen om foto's te maken (schandalig aangezien het Elin haar eerste kerst is )
Mijn kerstengeltje (je ziet de jurk helaas niet super goed, normaal staat hij mooi wijd onderaan maar nu leunt ze tegen de bank):