Wat een super mooie outfits allemaal Heerlijk om al die kerstkindjes te zien! Mijn foto's eindelijk kunnen oploaden Dus hierbij mijn kerstBoefje op 1e kerstdag... hij had er nog een zwart vestje overheen maar had het al snel te warm te druk met staan en klauteren
allemaal stuk voor stuk mooi!! dreams wat een prachtige galajurk! beeldschoon! en debby wate en mooie meid zeg wow!!! consider ook erg mooie meid verder ben ik alweer wat namen vergeten, kwamen zoooveeel mooie kerstkindjes voorbij!!
aah wat een poepie! Misschien gek, maar ik heb eens de tip gekregen om bakpoeder van dr oetker bij het waspoeder tedoen. Schijnt heel veel vlekken eruit te krijgen. Wie weet lukt het daarmee?
thnks en het giletje komt gewoon bij de wibra vandaan. Was op zoek naar een leuk zwart giletje en kon nergens iets vinden. Tot ik langs de wibra liep. Had nooit gedacht dat ze daar ook leuke kleding zouden hebben. @iedereen Wat zien alle kindjes er mooi uit zeg!
Ons meisje op eerste kerstdag tweede kerstdag een andere outfit, maar geen kans gehad daar een foto van te maken. En onze zoon wil tegenwoordig niet meer op de foto