Hoi meid, Ik heb 3 vroege miskramen gehad, ook allemaal vrij snel na elkaar. Was bij deze zwangerschap ook heel lang erg onzeker en ongerust, maar nu alweer 31 weken zwanger! Ik heb zo veel mogelijk afleiding gezocht en kreeg veel echo's om me gerust te stellen, dat heeft me erdoor heen gesleept. Succes meid, ik duim voor een plakker!
Gefeliciteerd! Heb nooit een miskraam gehad, maar ik snap wel wat je voelt. Wij hebben geen makkelijk weg gehad voor zwanger te geraken, en in het begin was ik ervan overtuigd dat ik nog eerst een miskraam moest hebben, dat het gewoon niet zomaar goed kon gaan... Heb ook redelijk wat stress gehad, en elke controle dacht ik: er is geen hartslag meer... Nu pas begin ik er stilletjes aan in te geloven dat er echt een wondertje in mijn buik groeit... Mijn vriend verklaarde mij altijd gek, die ging altijd van het goede uit, en die werd soms gek van mijn stres.... Die zij altijd achter af: zie je wel... Ik wens je veel succes en duim voor je dat het allemaal goed komt...