Ik durf het nog niet. Het lijkt allemaal veel te snel. En wil niemand blij maken met een dooie mus. Ga van het weekend een paar dagen op vakantie (hoef ik er tenminste niet al teveel mee bezig te zijn)....en dan vrijdag nogmaals testen!
Ze zijn nog niet doorgekomen, meer dan dat weet ik niet. Ik ga straks na 17u een test halen (tenzij ongi is doorgekomen) en morgenochtend testen... Blijft spannend, ik ben sowieso niet gewoon om onregelmatig te zijn...
Toen ik me deze ochtend voornam om na 17u een test te gaan kopen, had ik niet gedacht dat het nodig zou zijn... Pff ik laat hier zeker iets weten morgen
spannend hoor maar klinkt wel alsof je zwanger bent hoor. Streep is streep..ten minste meeste gevallen wel
Ja, zo denk ik vaak ook. Streep=streep. Ben alleen bang om teleurgesteld te worden, dus ik geef het nog tot volgende week vrijdag. Ook spannend voor jou, je kunt vandaag testen. Ga je het doen?
haha ik durfde ook niet echt te juichen de eerste keer hoor. Pas na de tweede test haha. Nee vandaag niet. Morgenvroeg als de ongi er dan niet is. Ben aan de ene kant best wel bang dat ie nega is en dat mn cyclus ineens weer raar doet ofzo pfff spannend hoor!
Ik heb de test gekocht, die ligt klaar. MIjn man wil dat ik nu nog test, maar ga toch wachten tot morgenochtend, ik verwacht die ongi eigenlijk nog steeds...
Test negatief, maar nog steeds niet ongi... Nu is het plan: zo snel mogelijk ongi worden. Vind het wel jammer dat ik nu plots onregelmatig ga worden eigenlijk... Ben nog nooit onregelmatig geweest.
Yeaaaaaaaah dames! ik ben zwanger! ik had mn test echt 1 tel in de urine en er kwam een vet kruis te staan! Hahaha.... Jammer Lilya maar geen bloed geeft moed!
Na bovenstaande te hebben gelezen ben ik toch wel heel nieuwsgierig geworden... En was het nodig om te testen? Of ben je ongi geworden? Succes!
Proficiat Mili! Ik zit niet met een slecht gevoel hoor. Zoals je in mijn openingsbericht kunt lezen, zou een zwangerschap nu niet zo goed vallen. Als het zo is, geen probleem, is het niet zo, ook geen probleem. Maar ik moet dus blijven wachten op ongi!
thanks voor de felicitaties! Lilya, is ook zo maar toch...is altijd ff "jammer"als een test nega is vind ik Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent
Van de spanning omdat je nu twijfeld of je zwnager bent kan je cyclus wat uitlopen... enkele dagen verschil is geen onregelmatig cyclus... verschil van meer dan 5 of 10 dagen (weet t fe niet meer) noemt nem pas onregelmatig...
Hangt toch af van persoon tot persoon, zou ik zeggen. Ik zelf vind in mijn geval 2 dagen te laat al onregelmatig hoor. Ik kan al altijd zeggen welke dag en zelfs ongeveer hoe laat ik ongesteld word. Ik ben nog nooit een dag, of zelfs een uur later dan anders geweest Behalve dan toen ik overtijd was bij mijn eerste zwangerschap