Welke luiertas?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jess93, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke luiertas het handigste en/of het mooiste?

1. link nr 1

2. link nr 2

3. link nr 3

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
  2. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Leuke tassen!
    Ik denk dat ze allemaal best op elkaar lijken, ook qua binnenkant. Ik kon zo snel niet zien of de hengsels van leer zijn of van plastic, in het laatste geval slijt dat een stuk sneller en doe je misschien minder lang met de tas dan je gepland had.
    Misschien kun je nog wat googelen of er een winkel bij je in de buurt is waar je de tassen ook in het echt kunt zien, dan krijg je toch het beste beeld. Succes met het maken van je keuze!

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Bedankt voor je reactie!
    Ja ik had al gekeken maar nergens in de buurt in een winkel te koop, iig niet zover ik kan vinden nog. Als ik inzoom op de plaatjes hebben alle tassen een stoffen hengsel. Op het korte hengsel van nr 3 na, maar die gebruik je niet zoveel dus slijt ook niet echt denk ik :) Ik had er niet over nagedacht, dus wel een goede tip om daar ook naar te kijken!

4. Monja

Monja Lid

8 jul 2014
    74
    0
    0
    Vind link nummer 1 het mooist! Echt een hele leuke tas :D

5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik vind zelf dus 1 en 2 ook echt het mooiste, maar 3 lijkt me het handigste :) Omdat die gewoon wat meer vakjes heeft, of maakt dat niet zoveel uit?

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik vind ook nr 1 het mooist. Nr 3 vind ik echt heel erg lelijk, ziet er uit als goedkoop plastic, maar misschien ligt dat aan het filmpje. Dus ik zou voor nr 1 gaan als ik uit deze 3 moest kiezen, ziet er leuk uit, qua ruimte wel ok denk ik, qua duurzaamheid vind ik moeilijk in te schatten, maar hij is niet zo duur, dus niet heel snel een miskoop denk ik.
    Ik ga zelf denk ik voor een kiplingtas, gegarandeerde qualiteit, maar ook een heel stuk duurder.
    Voor onze eerste hadden we een bijpassende tas bij de mura, maar die vond ik qua formaat erg onhandig, heel hoog, dan ben je telkens aan het graven. Wel heel degelijk, onze zoon is met zijn 6 jaar nog niet zindelijk, dus hij gaat nog steeds regelmatig mee, ziet er nog uit als nieuw.
    Belangrijk bij een luiertas vind ik dat hij ook goed schoon te maken moet zijn, want je gooit die dingen echt overal op de grond als je een baby in je handen hebt.

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    1 of 2 zou ik doen. en dan is t maar net of je een flap wilt of niet

Deel Deze Pagina