Me ex stuurd nu drijg mailtjes

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by LoveMeGirl, Jan 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    Pfff wat een elende!
    houd het nu nooit een keer op!

Ik heb een aantal weken terug me verhaal over me ex hier op het Forum gezet ...
    Eindelijk dacht ik van hem af te zijn, te kennen genieten van me zwangerschap (wat ik al die tijd nie kon door hem)
    Maar ze spullen staan nog bij mij in huis, me Pa had een mailtje er uit gestuurd over ze spullen (ruim op tijd) dat ie ze morgen kon ophalen hij deed behoorlijk asso tegen me vader waardoor ik dus even een mailtje stuurde (erg stom van mij weet het) ik na 2 a 3 mailtjes niets meer van me laten horen (ik wou geen contact meer met hem omdat ie aan zich zelf denkt & ook nie na de kleine om kijkt .. zegt hoe geweldig ze nieuwe vriendin die hij al had na 2 dagen wel niet is pff), hij is nu kwaad door dat ik door met me leven ben gegaan niet reageer meer op hem ...
    dus krijg je van die rare drijg mailtje's
    nou wil ik eigenlijk weten wat ik daar aan ken doen :oops: (inplaats van alleen na de politie te gaan) want straks gebeurd er wel wat met me kleine in me buik / als de kleine er is miss wel met de kleine, zien ik hem ook nog voor aan :rolleyes:
    hij heeft de kleine nog niet herkend, hij heeft ook nog nooit na haar om gekeken / ooit iets betaald ...
    ik hoop dat ik hiermee een beetje geholpen ken worden :oops: weet het echt even nie meer :(

2. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    Pfff wat een elende!
    houd het nu nooit een keer op!

Ik heb een aantal weken terug me verhaal over me ex hier op het Forum gezet ...
    Eindelijk dacht ik van hem af te zijn, te kennen genieten van me zwangerschap (wat ik al die tijd nie kon door hem)
    Maar ze spullen staan nog bij mij in huis, me Pa had een mailtje er uit gestuurd over ze spullen (ruim op tijd) dat ie ze morgen kon ophalen hij deed behoorlijk asso tegen me vader waardoor ik dus even een mailtje stuurde (erg stom van mij weet het) ik na 2 a 3 mailtjes niets meer van me laten horen (ik wou geen contact meer met hem omdat ie aan zich zelf denkt & ook nie na de kleine om kijkt .. zegt hoe geweldig ze nieuwe vriendin die hij al had na 2 dagen wel niet is .. hoe moeilijk hij het wel niet had bij mij :S bij andere ziellig doen liegen over me pff ga zo maar door), hij is nu kwaad door dat ik door met me leven ben gegaan niet reageer meer op hem ...
    dus krijg je van die rare drijg mailtje's
    nou wil ik eigenlijk weten wat ik daar aan ken doen :oops: (inplaats van alleen na de politie te gaan) want straks gebeurd er wel wat met me kleine in me buik / als de kleine er is miss wel met de kleine, zien ik hem ook nog voor aan :rolleyes:
    hij heeft de kleine nog niet herkend, hij heeft ook nog nooit na haar om gekeken / ooit iets betaald ...
    ik hoop dat ik hiermee een beetje geholpen ken worden :oops:

sorry als het er een beetje verward staat, maar ik weet het even allemaal niet meer op dit mom :oops:

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik denk dat het toch het handigste is om de mailtjes uit te printen en sowieso een melding maken bij de politie zodat de situatie daar al bekend is voor mocht hij toch iets proberen dat je wel gelijk een stok achter de deur hebt.

4. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    ik heb al meer dan 3 weken terug aangiften tegen hem gedaan (voor andere dingen)
    nou moet ik dus aankomende Maandag weer terug komen omdat ze vragen hebben
    het probleem is nu zo lang hij niets doet waar hij mee drijgt pakken ze hem niet, hij staat ook namelijk nergens ingeschreven iedereen houd wel ze mond waar hij zit ... dat is het probleem hier in NL eerst moet er wat ergs gebeuren voor ze iets doen, dan ondertussen moet jij voor de 2e keer na een politie buro voor weer een verklaring af te leggen :S

5. just who I am

Jul 8, 2008
    47
    0
    0
    leeuwarden
    hoedan ook altijd naar de politie gaan. ik wil er niet veel over kwijt maar als je er verder op in wil gaan ik kan je een boel vertellen. dan moet je ff pb achter laten

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    idd de politie doet niks zolang er niets 'écht 'gebeurd :(
    ik heb het zelf ook mee gemaakt!
    jij ben nu zwanger van hem dus een andere situatie dan dat ik zat, maar geloof me ,hij houd ook wel een keer op !
    bij mij heeft het gestalk ook nog een jaar geduurd.
    blijf volhouden meis , hoe moeilijk het ook is !
    heel veel sterkte !

7. shanka

shanka Actief lid

Apr 28, 2006
    256
    0
    0
    almere
    ook ik had dit gedoe met mijn ex vanaf de eesrte week dat ik wist dat ik weer zwanger was van hem hij wilde ook iks met het kind te maken hebben en bleef dreigen aleen had ik ook nog het probleem dat ik al een zoontje van 2 heb van hem en ik dus niet vond dat ik het recht had zijn kind bij hem vandaan kon houden dus hij kwam ook nog heel af en toe langs voor hem op een gegeven moment werd het ook zo erg dat hij dreigde me naar benden te gooien (woon in een flat) ik heb hier toen aangifte van gedaan maar ze doen er idd niks mee aleen was er toen wel melding dat mocht hij komen ik aleen hoefde te bellen en zze stonde aan de deur ik heb ook een hond in huis genomen zodat ik me toch iets veiliger ging voelen en omdat ik uiteraard gek op honden ben haha.
    ik reageerde ook altijd op smsjes en emails wat kon er niet tegen en wou dan ook mijn antwoord laten weten.
    doordat ik reageerde op zijn smsen werd dit vaak aleen nog maar erger en heb toen ook besloten om niks meer te laten horen en al het contact verbroken sinds ik dat heb gedaan en duidelijk heb laten merken dat ik niet meer bang ben voor ze dreigementen is het ook opgehouden en hoor ik bijna niks meer van hem miscchien heb je hier iets aan en werkt dit ook bij jou weet hoe vervelend dit kan zijn groetjes maris

8. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reactie's

idd ze doen er niets aan, tot er iets ergs gebeurd (dan ken het ook nog te laat zijn .. ik weet hoe hij is namelijk)
    ik heb 2x ruim 4 uur op het buro gezeten waar in ik de 1e keer de aangiften tegen hem deed de 2e keer hadden ze nog een aantal vragen, hier werd al snel duidelijk dat hem poging tot moord wordt aangelegt (wat ik dus gewoon echter niet wist), hij heeft me namelijk een keer bij me keel gegerepen ...
    hij weet me soms nog niet met rust te laten, ik heb ook een diep gevoel dat ie langs me huis elke keer nog gaat (ik ben al 5 weken niet meer thuis geweest kom daar nog heel soms met me ouders omdat het opruimd moet worden enz door dat alles is gesloopt daar binnen) ...
    hij heeft nu wel aangegeven dat hij niets met het kind te maken wil hebben ..
    alleen mijn gevoel zegt dat het nog lang zal gaan duren allemaal ..

Share This Page