ook ik ben nu alleen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Jade11, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    heb even geen zin om het hele verhaal hier nu op te schrijven, heb het idee dat ik het nu al 1000 keer heb verteld de afgelopen week en ben echt op.

lang verhaal kort, mijn ex is gearresteerd voor huiselijk geweld, nadat ik er achter kwam dat hij ladderzat had opgepast op mijn dochter. hierdoor kwam ik er achter dat hij 7 anderen heeft sinds de geboorte van mijn dochter, die allemaal denken dat mila zijn nichtje of petekindje is, omdat hij ontkend heeft kinderen te hebben.
    alles wat hij vanaf dag 1 tegen me verteld heeft, van zijn jeugd, tot studie, familie en exen, bleek 1 grote leugen te zijn. het enige wat waar was, zijn naam, geboortedatum en dat hij allergisch is voor donzen dekbedden. al het andere was gelogen. hij blijkt een of andere psychische stoornis te hebben en geloofd alles wat hij zegt..

moet nu zo veel doen, mila heeft nog steeds geen paspoort (is ze schots of nederlands?) weer terug naar nederland, baan woning zoeken, spullen over laten schepen, word echt even helemaal gek hier. en dat naast dus flulltime moeder zijn, hij mocht haar vandaag 1 uurtje hebben zodat ik naar de bieb kon om wat dingen te regelen op internet, heb inmiddels al 3 telefoontjes gehad, ze huilt wat moet ik doen..

heb het idee dat ik in een film zit, heb sinds zaterdag amper geslapen en gegeten. ben op en moet nog zo veel doen..

2. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Wat vreselijk voor je? Heb je geen familie in Nederland waar je even naar toe kan met je kindje? Dan kun je een beetje tot rust komen en de dingen hier regelen, zodat je je ook geen zorgen hoeft te maken als je meisje huilt bij hem.

Sterkte!

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Heel veel sterkte.
    Kun je i Nerland nergens naartoe?
    Hopelijk heb je alles snel geregeld dat je snel weer hier bent

Deel Deze Pagina