'Grunten'

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EmyD, 14 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmyD

EmyD Niet meer actief

Onze meid heeft weer iets nieuws. Na het kletsen, gillen (lees: krijsen..) en hardop lachen is ze nu constant aan het grommen als ze wakker is. Ik vind al die veranderingen heel leuk, maar wat een ontzettend irritant geluid is dit zeg..!! Ik denk steeds dat er iets is als ze weer eens aan het 'grunten' is.
    Tjah, ook dit zal wel weer een fase zijn, maar hopelijk is deze fase snel weer voorbij..;)..

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Heb je al eens wat death metal opgezet? is misschien wel leuk voor d'r. Allicht schuilt er een talentje in haar :D

Die van mij is meer voor de screams....Slayer doet het hier goed!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, wist gelijk wat je bedoelde met de titel, :) Hier is die fase voorbij en heeft ze juist het gillen ontdekt... dus nu denken wij elke keer dat er wat is en als we dan een blik in de box werpen, zit ze een partij te lachen!

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahaha, echt lachen he?
    hier doet ze net alsof ze huilt en zodra ik dan boven haar bedje hang dan trappelt ze met haar beentjes en lacht ze met een gilletje, echt zo van, ik heb je beet mama! :D

5. EmyD

EmyD Niet meer actief

Slayer wel geprobeerd, kreeg er alleen zelf zo'n koppijn van..;). Maar goed, echt gezellig klinkt dat grunten niet hoor, haha..

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hier inderdaad ook gillen. En dan echt heeeeel hoog:$

7. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Tja, dan denk je een schattig meisje te hebben, maar dan komt er toch een geluid uit...:$
    Dat het geen pijn in haar keeltje doet snap ik niet.
    Ennuh, hier duurt die fase al zo'n 3 maanden. ;)
    Wel vastleggen op video!

8. EmyD

EmyD Niet meer actief

Wat, 3 maanden...??? Tegen die tijd gelooft inderdaad niemand meer dat onze froemel een lief schattig meisje is. Tjah, 'papa' en 'mama' is nu zeker nog teveel gevraagd..;)
    En opnemen op video doen we zeker. Als ze 16 is en ze komt met haar eerste vriendje thuis, laten we hem dat filmpje zien. Is ie zo weer verdwenen..:D

9. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    hahaha ik herken het! Hier ook een gillende jongen! Hoop dat het snel overgaat want denk ook elke keer weer dat er iets is.

10. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hier nog steeds aan het "grunten" (en die is al bijna een jaar) :D. Iedereen lacht erom (en het is ook wel grappig dat gegrom), dus meneer gaat vrolijk door!

11. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Helemaal herkenbaar!!! Haha hier ook een die aan het grunten is. Met als gevolg kuchelen, want ze heeft volgens mij kriebels in d'r keel ervan.

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier is het alsof wij af en toe een duif horen :) :)

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

oh ik vind Slayer wel oke hoor :D

Hier om de hoek hebben ze elk jaar het NK Grunten, geef je kiddo op zou ik zeggen!

14. EmyD

EmyD Niet meer actief

Haha, ja dat doet onze meid dan ook veel, dat kuchen. Ik dacht dat dat een soort van andacht trekken was. Maar het kan natuurlijk ook van het grunten komen..;)

@Melloncollie: waar is dat NK dan, onze meid wint op zekers..;)!!

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Thijs is net geluidjes aan het maken. Gisteren maakte hij zo'n raar geluid. Ik kon het niet thuisbrengen. Nu ik het hier lees, zal wel grunten zijn. Hahaha:D! Is in ieder geval wel in de richting van goede muziek.

Deel Deze Pagina