even mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linnie83, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

verschrikkelijk :x daar kan ik me nou boos om maken!
    toen mijn meisje in het ziekenhuis lag was ze opgenomen onder het kopje "huilbaby" waar later bleek dat ze gewoon echt heel veel pijn had! ik werd ook naar huis gestuurd omdat ze dachten dat ik haar huilgedrag triggerde door haar steeds op te pakken en daardoor ging ze volgens hun vaker huilen zodat ik haar zou oppakken (ze was toen 5 weken!!) alsof zo'n jong kindje dat al bewust doet.
    toen ze erachter kwamen dat ze gewoon veel pijn had en de oorzaak daarvan aanpakten heeft ze een week alleen maar geslapen, helemaal oververmoeid.
    het is niet te vergelijken met jouw situatie, die is nog erger maar ik weet hoe snel ze met hun oordeel zijn in ziekenhuizen.
    heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Jordy.

ps.wij hebben de kinderarts in het ziekenhuis alleen gesproken tijdens het ontslag!

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    erg hoor, Ik hoor het de laatste tijd zo vaak dat ze in ziekenhuizen zulke blunders maken, kunnen ze zeggen dat het ook maar mensen zijn, maar vind dit soort dingen echt niet kunnen. Sorry

3. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    ik kan hier zo boos over worden!
    Wat denken ze wel niet, dit kan gewoon echt niet.
    Tuurlijk worden er weleens fouten gemaakt, maar zulke grove fouten waar j zoontje nu levenslang last van kan houden grrrr..

Goed dat je een klacht indient.
    Zo;n co-assistent zouden ze gelijk vd opleiding moeten halen...

Sterkte meid en blijf vooral vertrouwen op je moedergevoel, das altijd goed!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    hoi linnie,
    ik werkte daar in die tijd niet meer....
    liefss, Taliaa

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @emmalotte: Ik zal bij een volgend kindje ook gelijk op mijn gevoel afgaan en het er zeker niet bij laten zitten, Gelukkig zijn we nu in een ander ziekenhuis en daar worden we zeker wel goed geholpen.

@taliaa: das jammer ;)

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ben net bij de PBV geweest van het Catherina en die vonden het ook belachelijk hoe het gegaan is.
    Ze gaat Jordy's gegevens op vragen en het in ieder geval voorleggen bij het hoofd van de arts-assistent, waar wij toen d'r tijd bij liepen.
    Ook legt ze het bij de de couveusse-afdeling neer.

Ze zei wel als er meerdere zijn laat ze dan contact op nemen met mij. Dus heb je dit ook mee gemaakt in het zelfde ziekenhuis. Stuur mij even een PB dan stuur ik je de gegevens van haar door.

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nou dat gesprek is dus achter de rug. Fijn dat alles wordt uitgezocht. Ben benieuwd naar hoe ze vanuit het ziekenhuis dit verder gaan oppakkern. Gaan ze dan een klacht indienen of gaat de verantwoordelijke jullie excuses aan bieden?
    In ieder geval goed dat je het niet hebt laten zitten!

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    lekkere artsen zijn dat dan.
    hopelijk gaat het in de toekomst steeds beter met je zoontje.
    je kan altijd een klacht in dienen maar of dat helpt is vraag 2, ik heb zelf ook na mijn bevalling een klacht ingediend maar er nooit wat over gehoord.

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    De pbv belt mij volgende week op. Ze gaat nu de gegevens van Jordy opvragen en kijken wat ze heeft opgeschreven en legt het dan bij de leidinggevende neer van die arts en bij de afdeling.
    Ik wordt er nog over gebeld wat ik zelf wil. Gesprek of wat dan ook.

Deel Deze Pagina