dames ik heb het gevoel dat ik een enorme schop tegen mijn onderkant heb gekregen, herkenbaar???? ben 36 + 5 weken zwanger.
ja dat gevoel ken ik ook. Ik heb zelf veel last van mijn bekken (gaat sinds een week gelukkig beter), dus ik zelf dacht dat het daar aan lag. Maar de kleine is nu een weekje ingedaald en daar kun je ook wat "druk" van onderin voelen. Dus ik ben er zelf ook nog niet over uit waar het bij mij aan ligt. Alsof ze je idd een blauwe plek hebben geschopt. Heel fijn... heb je pijn bij het opstaan of omdraaien in bed? Anders zijn het mischien je bekken. Bij twijfel gewoon je verlos bellen.
JA, ik heb al zo een 2 weken een beurs gevoel aan de onderkant. VK vertelde dat dit komt omdat hoofdje van de kleine constant drukt op het schaambeen.
ja heb s'nachts ook wel pijn! maar goed heb nog een kleine van 18 mnd die ook gewoon getild moet worden enzo. het kindje is ook al wel ingedaald hier dus zou zo kunnen dat dat die pijn veroorzaakt.
Aiai, ik heb het ook hoor, alsof het 1 grote blauwe plek is. Het belemmert me bbehoorlijk met lopen vind ik. Dat gevoel is er sinds de kleine is ingedaald (met 30 weken, ben nu 34 weken), geen fijn idee dat het de rest van de tijd zo blijft voelen, of gaat het nog over??
Ik herken het ook, maar heb het alleen 's nachts en bij het opstaan. Daarna zakt het weer weg. Overdag nergens last van.
wilde hetzelfde topic openen, hier ook. word er helemaal gek van! heb het niet alleen met omdraaien, maar bijna de hele dag door!
Hoi, ik herken het ook. Bij mij voelt het soms alsof er een contante druk op mijn hele bekkengebied zit. Ik denk van het indalen en verweken. Soms is het ook ineens weg. 's Nachts heb ik vooral last met draaien in bed, dan doet alles wat zeer en lang lopen dat zit er nu ook niet meer in. Herkenbaar? Liefs Blosh
heel herlenbaar! Ik heb het al een aantal weken en de kleine is niet ingedaald dus ligt het niet aan. Volgens mijn fysio is het BI en het belemmerd behoordlijk in alles. Als ik lang loop kan ik savonds bijna niets meer. Lekker als je vaak alleen ben met een kleine van 3 hihi blij dat hij kan lopen. Van mij mag het nu wel beginnen terwijl ik me ook afvraag hoe ik dat ga doen aangezien mijn benen spreiden errrrug pijn doet hahaha ach we gaan ervoor!!!! Zo dat ben ik ff kwijt haha