Vorige week heb ik mijn ovulatie gehad. Nu heb ik sinds het weekend ineens allemaal last van een soort buikkrampen. Heb naar mijn weten niets verkeerd gegeten. Eerst waren de krampen gewoon boven in mijn buik en vanavond heb ik allemaal kleine steekjes onder in mijn buik aan de linkse kant. Mijn afscheiding is een beetje joghurtachtig(als ik het zo mag omschrijven Moet of mag ik hier iets achter zoeken? Liefs Maja
Hallo Allemaal, Bedankt voor jullie reacties! Kan ik uit jullie reacties opmaken dat het symptonen kunnen zijn? Het gekke is dat ik nu andere klachten heb als voorheen maar mijn gevoel of verstand (ik weet het niet) zegt dat ik niet zwanger ben. En dat terwijl ik de vorige keer wel dacht zwanger te zijn en het toen niet was. Ach ik weet ook wel dat je niets anders kunt dan afwachten. Totdat die tweede streep zichtbaar is is niets zeker. Begin deze maand had ik me voor genomen om flink te gaan klussen. Nu hebben we het maar drie keer gedaan. Een dag voor mijn eisprong, de dag van mijn eisprong en maandagavond. En ik weet niet eens zeker of ik toen wel mijn eisprong had want mijn gemiddelde cyclus is 30 dagen maar is ook weleens 31 of 29 geweest. Ik heb gewoon (en mijn vriend ook) geen zin om iedere dag als een gek te gaan vrijen, het moet wel leuk blijven. Ik houd het een beetje in de gaten wanneer ik mijn eisprong heb en verder doen we het alleen als we zin hebben. Als het heel lang gaat duren zal ik het misschien wel vaker gaan doen om de kans te vergroten maar ik denk ook bij mezelf: het komt wanneer het komt. Ik wens iedereen heel veel succes met zijn/haar zwangerschap(wens)! p.s: Mijn vriend en ik gaan volgend weekend een weekendje weg. Als het goed is ben ik dan twee dagen overtijd. Ik heb me voorgenomen om de test mee te nemen (als ik tenminste nog niet og ben geworden). Het lijkt me super leuk om daar te ontdekken dat ik zwanger ben, zou wel heel bijzonder zijn dan kunnen we het daar vieren.