even mijn verhaal kwijt..

Discussie in 'Prematuur' gestart door emni, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoe haalt zo'n zuster het in dr hoofd om zo weg te lopen?!?!?!?!?!?! Zulke mensen zijn absoluut niet geschikt om in de zorg te werken, laat staan met kleine weerloze beebjes!
    Ontzettend veel sterkte met je zoontje en de hoorzitting!

2. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook in de zorg kunnen ze fouten maken, maar dit is gewoon echt STOM STOMMER STOMST!! Ook zonder enige opleiding weet je toch dat je zo iets gewoon echt niet moet doen!

Vertel idd maar niet welk ziekenhuis het is. dadelijk schaadt het de zaak nog. Je weet maar nooit.

Wil je wel heel veel succes wensen met de hoorzitting. En ik hoop echt van harte dat je kindje er verder niks aan over houdt!! Ach germ wat zal het een pijn hebben gehad toen het gebeurde... Bah zoooo naar om alleen al over na te denken....
    Sterkte!!

3. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    brrrr... onvoorstelbaar...
    dan moet je al de zorg uit handen geven, en dan gebeurt dit!

Succes met de zitting! Hoop dat jullie kleine er uiteindelijk weinig aan over houdt!

4. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Afgelopen maandag was de hoorzitting....
    Ik ben zelf niet heen gegaan kon het geestelijk niet aan!
    Heb het er op het moment ook heel moeilijk mee maar ja...

Op de hoorzitting gaven ze ons wel groot gelijk het was idd een grove fout van het zkh!!
    Dus hierin hebben we ons gelijk gehaald.
    De betreffende zuster is overgeplaats naar een ander zkh en was de afgelopen 6 weken geschorst!!(tegen ons zeiden ze dat ze vakantie had gehad)
    Ze hebben nu het protocol veranderd, ze verwarmen niet meer met heet water zeggen ze maar met speciale warmtepakkingen..
    (eerst zien dan geloven..)(sorry niet veel vertrouwen in zkh)
    We hadden ook geklaagd over de afdelingsmanager aangezien hij het steeds als incidentje wou voorkomen.. en dat hij afspraken niet nakwam onbetrouwbaar!! Ze vroegen ook op de hoorzitting of we daar ook een officiele klacht over wilden indienen dit had mijn vriend nog in het midden gelaten wilden we nog over denken..

Dus vandaag met de post kwam er een brief van het zkh met de bevestiging dat het zkh schuldig is en jaja dat volgens hun mijn vriend had gezegd dat we de andere klacht wilden laten varen!!

Nu ben ik behoorlijk pissig op het moment want dat is NIET gezegd!!
    En hierdoor zit ik er toch aan te denken om alsnog wel een klacht in te dienen!!
    Zij bepalen niet voor ons of wij een klacht indienen of niet!!
    Dat bepalen we altijd zelf nog wel!!Wat mankeert ze wel niet!!
    **********!!!

Onze advocaat adviseerd ons om hier maar niet op iin te gaan en het maar gewoon laten zo omdat het anders alleen maar getouwtrek wordt en we hebben al op papier waar het om ging, dat zij schuld bekennen. Als we wel een klacht indienen moeten we weer steeds naar het zh en dat kon geestelijk wel eens heel zwaar worden..
    Nog zwaarder dan dat het nu al is?!?
    Dus waarschijnlijk is het beter dat we het maar niet doen en de verdere civiele klacht door de advocaat laten afhandelen..
    We zien wel..

Bedankt voor jullie medeleven
    Heel lief

Liefs Emni

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    jee... weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.... sterkte... met alles

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    fijn dat nu bevestigd is dat dit ziekenhuis een grove fout heeft gemaakt! Hoop dat je het nu een beetje kan loslaten en kan genieten van het moederschap...
    Hoe is het met Niels?
    Wil je trouwens nu wel kwijt om welk ziekenhuis het gaat (nu het allemaal achter de rug is)?

sterkte...

7. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    och meid, wat toch nog een ellende voor jullie zeg! Fijn dat nu duidelijk is dat het ziekenhuis fout zat, maar dat neemt je ellendige gevoel nog niet weg. Veel sterkte hoor! Hopelijk gaat het met je zoontje wel goed?!

8. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties.
    Nu is het afwachten hoe het zal gaan met Niels zijn beentje als hij verder groeit... De tijd zal het leren..
    Er zitten nu nog littekens vooral op zijn knie en de huid op zijn beentje is ook nog extra droog dus 2x daags insmeren met siliconengel op het litteken en de rest met uierzalf.
    Zelf had ik nog wel een hele moeilijke tijd na de hoorzitting, bij elke brief die weer binnenkwam van het zkh zat ik weer te huilen en zat meteen weer onder de hyperventilatie.. nu nog wel maar ja..
    Als ik weer een volle lach van mijn ventje krijg is mijn dag weer goed!!
    Ik vertel nog maar niet welk zkh het was aangezien de zaak nog wel lang loopt.. sorry

Liefs emni

9. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal!!!
    Ik ben al woest, laat staan jullie!!!!
    Je zou ze toch..........!!!!!!!!!!!

Wat ik ook zo erg vond, dat zusters maar niet kunnen/willen begrijpen dat het ons/jullie kindje is!
    ik moest soms 1 uur wachten tot dat ik haar mocht aanraken, en dan was ze er eindelijk, en dan was dochter lief al te moe enz.
    Tv scherm heb ik ook slecht ervaren, er lag altijd een handdoek over haar huisje heen!

meid succes, sterkte en kracht!!!

Deel Deze Pagina