dames ik zit nu steeds in dubio.. ik denk dat ik eerst nog heel even wil wachten of in ongesteld word... en dan kan ik onder tussen even aan het idee wennen dat ik binnenkort een afspraak ga maken... als ik 1 maart nog niet ongesteld ben maak ik zoiezo een afspraak... en dan zit ik weer over iets anders te piekeren... wat als de gyn me te jong vindt? zou ze me wel willen helpen op mijn leeftijd (21) liefs
Meid...maak jezelf niet zo gek. Maak gewoon die afspraak..grote kans dat die pas is na 1 maart. Afzeggen kan altijd nog! Dan heb je nog kans dat je volgende ronde met Clomid kan beginnen. Als je te laat bent moet je die cyclus over laten gaan...en dat kan best lang duren. En ze helpen je echt wel. Ik bedoel het niet dwingend hoor...maar maak het niet groter dan het is. T komt wel goed schatje
oke je hebt gelijk. ik maak mezelf inderdaad gek en ik gedraag me enorm mutserig wat spanning al niet met je kan doen hea maargoed ik kan gewoon tegen die miep van de bali waar ik heen bel zeggen dat ik een afspraak wil toch? want ik ben al eerder bij die gyn geweest dus dan hoeft het niet meer via de huisarts neem ik aan. dan leg ik gewoon uit dat ik eerder bij haar ben geweest en dat we nu toe zijn aan de volgende stap
je kan het proberen maar volgens mij moet je officieel voor de verzekering wel een verwijsbrief hebben.
Je bent daar al een keer geweest voor hetzelfde probeem. Dit is ene vervolg afspraak...een verwijzing is daarom niet nodig. Gewoon bellen Het is even een knop die je om moet zetten. Je hoeft ook niet alles te doen wat ze voorstellen. Gewoon even kijken wat het behandelplan zou zijn en of jij je daarin kan vinden.
dat dacht ik ook dat ik daarom geen verwijsbrief nodig heb.. maar vraag het wel even aan die miep bij het maken van een afspraak. en wachtende... het is inderdaad die knop die ik om moet zetten... soms voelt het net of ik in een soort achtbaan zit die ik leuk vind, maar toch ook weer veel te eng ik hou jullie op de hoogte...
De gyn heeft je toch gevraagd weer te komen als je er aan toe was? Dus dan is het echt niet nodig hoor. Maak je geen zorgen. Je handeld gewoon volgens afspraak. In de MMM is het ook geen pretje..ik weet het. Maar het eindeloze wachten word je ook niet blij van.
nee inderdaad... dat wachten en die onzekerheid breekt je... niet dat we dat straks niet meer hebben maar dan ben je er wel echt mee bezig... je gaat vooruit. nu heb ik het idee stil te staan, en dat is best frustrerend.
kwam je daar ook voor kinderwens dan? Want zoniet dan kan de verzekering het zien als een nieuw iets. De verzekering moet er zeker wat mee. Heel veel dingen worden zonder verwijsbrief niet vergoed. Maar bel morgen nou maar... dan hoor je het vanzelf!
Ze is daar geweest en er werd PCOS vastgesteld. Dat houd in dat je hulp nodig kan hebben bij de kinderwens. Ze mocht terugkomen wanneer ze er klaar voor was.
ik heb gebeld naar de gyneacoloog... maar omdat mijn laatste bezoek langer dan 1 jaar geleden is moet ik wel weer even een nieuwe verwijsbrief hebben van de huisarts. puur voor de administratie zij ze. Verder ben ik hartstikke welkom voor een gesprek over de mogelijkheden. dus ik de huisarts bellen maar die is met scholing vandaag, dus ik bel morgen terug en dan krijg ik een verwijsnummer om een afspraak te maken. jeej
ahh dacht dat het een recent bezoek was, sorry! Maar hoop dat je snel terecht kunt en dan eindelijk vooruitgang ziet !
nee het was al even terug... maar daar hadden we het ook niet over gehad dus dat kon je niet weten... maar maakt niet uit... ik kan morgen een afspraak maken. laat het wel even weten. ik denk dat het nog wel even duurt want bij zulke artsen staat meestal wel een wachtrij... maar dat maakt niet uit
weer even een krabbel van mij, ik heb gebeld... afspraak gemaakt voor de gyn... ik verwachtte nog heel lang te moeten wachten maar ik mag er aankomende maandag al heen! dat is snel... erg blij mee maar wel spannend!! nu vraag ik me af wat er maandag allemaal komt.. zal ze weer een inwendige echo maken? zal ze me meteen willen helpen of moeten we eerst nog een hele tijd zelf proberen... best een beetje zenuwachtig (maar ook weer opgelucht)
Woehoee !! Denk dat ze wel een echo gaan maken. Ze willen vaak toch even kijken hoe het er voor staat. Zodra bekend is dat je PCOS hebt helpen ze je volgens mij direct hoor. Heel veel succes !!
ja dankjewel wachtende ben blij dat je me weer even met beide benen op de grond hebt gezet had ik even nodig haha... ben nu ook blij dat die afspraak er staat hoor... maar ik dacht misschien zegt ze wel eerst een half jaar zelf proberen ofzo... maar zeggen ze dat niet als er bekend is dat je PCO hebt? ben zo benieuwd... ik hou jullie op de hoogte hoor..
nog even een vraagje... stel dat de gyn mij maandag meteen wil helpen en ik medicatie krijg... wanneer moet je daar dan ook alweer mee beginnen? op de hoeveelste dag? want ik moet er maandag naar toe.. en ik zit vandaag op cyclusdag 28... en omdat ik nog niet echt een cyclus heb weet ik niet wanneer mijn NOD is, maar nu voel ik iedere keer een beetje gekke vage buikpijn. soort steekjes... ik hoop nu dus niet dat ik zeg maar net te vroeg ongesteld wordt en dan weer moet wachten op de volgende ronde voordat ik mag beginnen.. Het voelt trouwens niet zoals normale ongesteldheidsbuikpijn liefs
oeh maar dan moet ik vandaag niet meer ongesteld worden dus... want dan is vrijdag cd1 zaterdag cd2 en zondag cd3 ... maandag dan dus cd4 en dan ben ik net een dag te laat... maar daar ga ik niet vanuit want er is nog niks van ongi te bekennen,, heb dus alleen af en toe die gekke steekjes... maar dat vind ik zo raar want dat soort pijn heb ik normaal nog als ik ongi moet worden... maar ja waar zou het anders weg kunnen komen? oehh zo spannend maandag kan haast niet meer wachten