Ik had nu op CD 13 al een positieve ovutest...dus daarom denk ik meer richting de 11. Maar dat is misschien nog uit mijn pure shock dat ik al op CD 13 een knal ovutest heb haha Maar denk dat je ook even moet kijken wanneer er plek is..je kan natuurlijk altijd je voorkeur opgeven.
ow op die manier... dus als ik CD 11 ga weet je zeker dat je nog niet iets mist zeg maar... nou ik zal morgen bellen... en jij morgen nogmaals heel veel succes wachtende... ik ga echt voor je duimen!!
oke, ik heb de afspraak voor de echo... volgende week donderdag... ik ga donderdag met clomid beginnen... oeh spannend allemaal... @wachtende: en hoe is het gegaan? liefs
och meisie toch dat is balen,,, ik weet precies hoe je je voelt... ik voelde me ook klote toen ik hoorde van vriendlief zn 4 miljoen... ik dacht eerst nog woow das best veel.. totdat ze zei dat het 20 miljoen moet zijn.... en wat is er verder vandaag allemaal gebeurd bij jou dan? (als er je liever niet over praat moet je et gewoon zeggen hoor meid) Dikke knuffel
IUI is gewoon doorgegaan...daarvoor moet het minimaal 1 milj. zijn... Had zo veel goede hoop maar die is nu wel weg. Nu nog 1 ronde iui en daarna evaluatie, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
ow nou gelukkig is het wel doorgegaan... maar ik snap wel dat je je verdrietig voelt hoor! ik duim voor je dat het deze poging raak is... hoelang moet je nu afwachten? maar je moet me even een klein beetje helpen,, wat gebeurd er nu precies bij IUI ? liefs
21 heb ik bloedtest op hCG. IUI is intra uteriene inseminatie...de zaadcellen worden hoog in de baarmoeder ingebracht zodat ze niet zo ver hoeven te zwemmen. Bedankt voor je lieve woorden.
oke dus nu zijn alle 1,4 milj. gister bij je ingebracht? spannend... hoelang moet je nu afwachten? en wat houd dat in dat je hcg nu 21 is.? ik begin morgen met de clomid. en dus op CD 11 de echo... vind ik ook weer spannend of het aanslaat. maar nu denk ik zo negatief want over 2 maand moet mijn vriend weer opnieuw getest worden... en ondertussen gaan we wel gewoon met clomid aan de gang, en nu bertrap ik mezelf erop dat ik denk dat het toch geen zin heeft want die zaadjes komen er dan nooit wachten duurt het langst meid, maar er komt een dag dat al dit wachten de moeite waard is geweest
Jup, alle 1,4 milj zijn gisteren ingebracht. Sorry was niet helemaal duidelijk...de 21e heb ik bloedonderzoek op hCG om te kijken of ik zwanger ben. Maak je niet al te druk over die uitslag van je vriend, want dat wisselt erg hoor. Je hebt gewoon kans dat het de volgende keer een stuk beter is. De keer hiervoor was het 6,3 en daarvoor geloof ik 14,7. Hoop dat je niet al te veel last krijgt van de clomid!
Hoi Ik ben nieuw hier en vind het heeeeeel erg fijn om een ieders verhaalte lezen. Dan voel ik me niet stom en alleen in het zwanger willen zijn en de frustraties daarbij. Ik heb omdat ik zooo graag zwanger wil worden een te vroege test gedaan (mijn nod is pas volgende week!!!) en voel me best triest dat ik dat heb gedaan en niet nog een week kan wachten.... Ondertussen heb ik last van erg rommelende darmen, obstipatie en blauwe aders over mijn borsten.... maar ja test is negatief..
@lala80, welkom op het forum, iedereen zal je hier wel begrijpen ik hoop voor je dat je snel positief mag testen... @wachtende... ooowww nu snap ik het... haha je NOD is dus ook 21... oehw das spannend... en ik ben benieuwd hoe het de volgende keer is bij mijn vriend... een stom trekje van mij is dat ik over alles altijd wel een negatief punt bedenk.. en op dit moment is het dus het ''gedoe'' rondom mijn vriend... even een vraagje... morgen is CD4 en begin ik met de clomid... kan ik dan nu al weten wat mijn NOD is? of wil ik nu wat teveel haha... ik hoop dat de clomid me niet al teveel problemen bezorgd... liefs
Je weet pas wanneer je NOD is als je je eisprong hebt gevonden. Meestal word je 14 dagen na je eisprong ongesteld. Spannend hoor, ook voor jou wachtende ! Melanie, dat wat jij zegt moet je zeggen tegen mensen die net begonnen zijn. Niet tegen meiden in het medische traject, dat jij nu per toeval opeens wel zwangwr bent geworden is fijn voor jou . In elk ziekenhuis werken ze anders daar heb noch jij noch de patient iets over te zeggen. Miss Miranda, wil jou wel de tip geven iets positiever te zijn. Al dat gepieker geeft je straks nog rimpels hahaha. De hoeveelheid zaadjes van je man zegt ook niet alles. 4 miljoen is nog altijd meer als 0 en je hebt tenslotte maar 1 nodig. En het is een moment opname het kan over 2 maanden opeens 20 miljoen zijn. Geef je mannetje lekker veel vitamientjes en laat hem losse boxershorts dragen. Heel veel succes hoop dat het raak mag zijn deze ronde ook voor wachtende Liefs
@ikdus, bedankt voor je reactie. je hebt gelijk ik moet niet zoveel piekeren, haha, maarja krijg dat er maar eens uit nou ik ga vandaag de eerste clomid pil nemen.. maar nu vraag ik me af op welk tijdstip jullie dat innemen? ik kon het niet echt vinden... liefs
oke ik heb de eerste gehad... beetje stom maar ik vind het wel een beetje spannend en nu ik de eerste clomid pil heb gehad ben ik voor mijn gevoel pas écht begonne... ik heb hem bij het avond eten genomen...
Ik merk geen verschil met het tijdstip van innemen. Als ik in de ochtend ongi ben geworden neem ik de clomid ook in de ochtend...is het in de avond neem ik de clomid in de avond in. Ik duim voor een mooie FM
oke nou mijn ongesteldheid kwam overdag.. en ik neem ze s avonds... we zullen zien, is er een reden waarom je dat neem op het zelfde tijdstip dat je ongi werd wachtende?? ik ben beniewd of het aanslaat... ik heb het de hele dag erg koud... kan dat van de clomid komen? en ik heb ook buikpijn maar ik ben nog steeds ongi dus dat kan daar ook nog van komen
ben ik weer... morgen CD 11 en de eerste echo... ik vind het best spannend... stel dat de clomid goed aanslaat... wat voor uitslag mag ik dan verwachten bij de echo morgen... ik bedoel kunnen ze er dan al iets zinnigs over zeggen over bv de grootte van de follikel? xx