Steeds negatieve testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kleintje1988, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleintje1988

8 mrt 2012
    10
    0
    0
    Ik heb na het stoppen van de pil 3 cycli van 35dagen gehad. Vandaag zit ik op dag 43 en ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb in de tussentijd 4 testen (van sensitest) uitgevoerd en allemaal negatief. Wat ik voel: bolle, opgeblazen buik, vaker plassen, enorme haaruitval en enorme honger. Kan nu erg veel eten. Ook ben ik erg moe en heb stemmingswisselingen. Wat is het beste wat ik nu kan doen??:(

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    weet je zeker dat je al een eisprong hebt gehad? zoja dan zou ik ff contact opnemen met ha of gyn oid... maar het kan ook nog bij ontpillen horen dat hoor je ook regelmatig... succes!!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn vierde cyclus was ook ineens langer. De enige tip die ik kam geven is, probeer je niet te druk te maken. Dat lukte mij toen echt niet. En dat was vreselijk met een huilbui bij baas als gevolg. Gevalletje verkeerde vraag op verkeerd moment. Had toen een tunnelvisie over mijn ei. Ff heeft toen heel lang 2 weken eerder een kruis gegeven dus ik was overtuigd van mijn eisprong.

En klus door. Ik heb dat niet gedaan terwijl ik pas op mijn nod mijn ei had.

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Door het ontpillen kan het idd goed zijn dat je cyclus nog niet regelmatig is en je dus gewoon nog ongi kan worden. Maar als je ei nog niet geweest is of wel en bevrucht kan je ook nog positief testen dus ik zou zeggen nog effe geduld. moeilijk he! :)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dan ben je dus niet zwanger. Afwachten en eens per week blijven testen, meer kun je niet doen. Je hOeft echt geen contact met een ha of gyn te zoeken, zelfs als je niet aan de pil was geweest kun je een keer flink over tijd zijn.

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je nu een langere cyclus hebt dan je vorige cyclussen. Ik zou inderdaad afwachten en over een weekje nog eens testen als je dan nog niet ongesteld bent. Vervelend he, dat wachten en die onzekerheid.

7. Kleintje1988

8 mrt 2012
    10
    0
    0
    Ik wacht gewoon nog eventjes af... Hopelijk is het spoedig raak! Bedankt voor de reacties!

8. Kleintje1988

8 mrt 2012
    10
    0
    0
    Uhm, wachten is echt moeilijk! Heb vanochtend een testje gedaan en wederom: negatief. Ik heb de huisarts gebeld, meer om zekerheid te krijgen want ik heb nog steeds hoop dat ik zwanger ben. Zij adviseerden mij om nog even te wachten (hoe moeilijk dat ook is) of de menstruatie alsnog komt en anders opnieuw te testen. Ga nu proberen mij er niet zoveel mee bezig te houden en 1x in de week te testen. En uiteraard doorgaan met klussen!!;)

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Vervelend zeg.... ik denk ook dat je weinig meer kan doen dan afwachten en hopen. Ik zit ook al op dag 38 dus ik weet hoe moeilijk afwachten is.

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een aantal mooie cyclussen gehad na het stoppen met de pil en nu heb ik ineens ook 2 langere cyclussen (incl deze). (zie handtekening) Erg prettig is het niet, maar veel kan je er niet aan doen.
    Evt. kan je etos zwanger worden pillen gebruiken die schijnen bij sommige wel te helpen voor een regelmatigere cyclus.
    Succes!

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Wat de andere dames al aangaven. Het is goed mogelijk.

Ik had 3e cyclus ook labngere cyclus, omgezette buik, misselijkheid en ook continue negatieve testen..

Dus herkenbaar, zeker je gevoel..maar het komt voor, ik had het ook !

Deel Deze Pagina