jeetje, wat een k*t nieuws zeg! Ik hoopte zo voor je dat het raak was! Een hele dikke digiknuffel van mij!
Catje, wat ontzettend balen.. Ik had het je zo gegund.. Maar geloof me, ook voor ons komt het. En laten we nog een beetje hoop hebben voor de bloeduitslag.
*DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM* Ze doen er pijn van maar ik heb het er voor over... Jou bloedtest is vandaag en ik hoop stiekem dat je toch nog goed nieuws krijgt... Pff wat is gedachten verzetten toch moeilijk... Morgen heb ik mijn onderzoeken, vele zeggen je lijkt wel zwanger, maar de testen zeggen die mensen liegen allemaal... Dus in mijn hoofd zegt het ERROR....
Zo tranen een beetje opgedroogd. Gister bij elk klein kindje of beebje op tv weer huilen, was echt erg.... Vandaag uitslag bloedtest, maar ik zie er geen gat meer in. Geloof niet dat ik zwanger ben... Ookal blijf ik me voelen zoals afgelopen weken. Dacht gister nog:'Nu heb ik bewijs dat ik niet zwanger ben dan zal die misselijkheid en pijnlijke borsten en de rest van de kwaaltjes ook wel stoppen. Maar niks hoor, alles is er nog. Wat lief al die berichtjes, ben er gewoon wat stil van 2keertantein1week,chicca,Titara,kiwi,Pinkelientje,tinusjeikke,JAM,fatima en Kayleigh dankjullie wel voor jullie lieve woorden. Die doen me echt goed. Kayleigh Ik ben al heel hard voor jou aan t duimen, dat je nu vlug je wondertje mag begroeten. En dat t morgen allemaal een beetje mee gaat vallen. Ja en de tijd door komen is zenuwslopend, je huis zal wel blinken Vandaag nog werken? Want dat scheelt weer wat uurtjes Je laat wel weten hoe t is gegaan he.... Zal aan je denken
Haha mijn huis blinkt en ook de oudjes Ik werk de ochtenden van 8.00 tot 12.00 en soms een avond of een weekend dienst... Jam en catje, thanks... en ja ik laat het zeker weten hoe het is gegaan, moet er om 14.20 zijn...
Kayleigh, Ik blijf gewoon voor je duimen. En vanacht doe ik aan slaapduimen. ik hoop echt dat er vlug heel veel goeds voor je staat te gebeuren Nou over tien minuten kan het ziekenhuis bellen, maar ben niet eens echt zenuwachtig. Heb zels liever niet dat ze bellen, alleen al om niet nog eens te horen dat ik niet zwanger ben..... Heb er gewoon echt geen hoop meer in dat het wel zo is. Maar laat nog wel ff weten wat ze zei.
Was net t nummer aan t opzoeken toen ze belden. Het was inderdaad wat ik dacht nu, niet zwanger Over een tijdje gaan we het echt proberen, eerst nog wat kilo's proberen te verliezen. Kayleigh om elke vinger een pleister, maar ik duim door hoor
Haha wat ben je een lieverd Balen zeg, dat is echt een *** gevoel... Hoop dat je dan snel die kilo's er af hebt en je snel kan beginnen...
Heeeey Kayleigh, Ik kon geen topic vinden dat je zelf had geopend, maar ik kan ook scheel zijn hoor Maar vandaar dat ik het even via dit topic doe Hoop dan ook dat je het nog leest..... Wou je gewoon even heel veel succes wensen en zeggen dat ik de hele tijd aan je zal denken En je zal vast zeker weten vlug je wondertje mag voelen en daarna vast houden Ik blijf hier gewoon voor je duimen en de laatste zenuw uurrtjes kom je ook door. Je laat wel even weten hoe t gegaan is he
Het grootste verdriet is nu gezakt. En ik weet dat ik nu eigenlijk niet zwanger kan zijn, maar ik blijf me "zwanger" voelen. En ik had vanacht zo'n raare droom, het leek net echt en t voelde zo echt. Ik weet wel dat het een droom is en dat het niet kan, maar t was gewoon raar. Ik droomde: Ik leefde gewoon mijn leventje en deed mijn dingen, ik was de mogelijke zwangerschap al een beetje vergeten. Ik was druk bezig met afvallen enzo, maar echt lukte dat niet, maar aankomen deed ik ook niet echt. En ik voelde wel gekke dingen in mijn lijf, maar het vertrouwen in mijn eigenlijf was weg. En op een gegeven moment kreeg ik vreselijke steken in mijn buik, steeds sneller achter elkaar. Dus ik naar het ziekenhuis met mijn vriend en toen kon ik nog net gaan liggen en moest ik bevallen, ik had al 10 cm ontsluiting. En een tijdje later had ik het wondertje in mijn armen. Het wondertje dat volgens iedereen niet bestond.... Echt zo vaag. Maar ja het is vrij onmogelijk, maar de droom was mooi Disdag afspraak met de huisarts om te kijken wat we nu kunnen doen aan dat zwangere gevoel, want daagelijks misselijk is geen pretje. Maar nu is t ook nog daaglijks misselijk voor niks..... Dus ik hoop dat de huisarts daar wat aan kan doen.
Catje: balen zeg! Ik vraag me af waar je "klachten" dan wel vandaan komen. Hopelijk laten ze je niet zomaar aanmodderen en helpen ze je verder. Succes met de laatste kilo's en dan snel op naar een mooie zw-schap Kayleigh: wat een heftig verhaal ook van jou. Ik hoop dat je vandaag duidelijkheid en hulp krijgt.
Catje, wat een bijzondere droom weer!! Je beschrijft dat mooi Veel succes met de kilo's en bij de dokter.
JAM, Dankjewel Ja ben benieuwd wat dok. zegt Droom voelde echt zo raar, weet wel dat t maar een droom was. Maar nu nog, vertelde t net aan mijn vriend die droom en ik kreeg gewoon weer een warm weekig gevoel overal Raar lijf heb ik hoor