Lieve dames, Ik heb primolut 5mg voor 10 dagen mee gekregen om mijn menstruatie op te wekken en daarna krijg ik een cyclus analyse... Moet op dag 1 van de menstruatie bellen voor een afspraak op dag 10 van mijn cyclus... De eerste primolut is net naar binnen, ik ben benieuwd..
Kayleigh Oooow wat spannend!!!!! Natuurlijk dat spul ff gegoogelt, ben nog niet zo lang thuis in het land zwanger willen worden Je houd ons wel op de hoogte he hoe t met je gaat en wat dat spul voor je doet? Hoop zo voor je dat t vlug allemaal normaal verloopt en dat je vlug echt mag beginnen en dan natuurlijk dat ons vlug kan laten weten
Dames Ik ben nog niet zo heel erg thuis in het land der springende eieren Maar voel ze dus wel springen Nou gister dus gevoeld (auwwww) en vandaag al de hele dag een soort van ongi. pijn in mijn buik. Maar voor aankomende ongi. is het toch wel een beetje vroeg.... Hoort deze pijn bij het springen van mijn ei? Ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen....
Kayleigh: Spannend zeg!! Hoop dat het helpt!! Catje: Ik kan je niet heel goed helpen met je vraag. Het enige wat ik weleens voel is pijn in mijn onderbuik, dit voel ik als ik ongestyeld moet worden en als ik eisprong heb. Is wel vergelijkbaar bij mij.