Hallo, herkent iemand dit? Ben nu ruim 33 weken en sinds een paar dagen ontzettend veel bruine afscheiding samen met slijm. Ik moet echt heel vaak per dag mn inlegkruisje verwisselen, want zonder is helemaal geen doen! Baby is al wel flink aan het indalen, voel het ook samen met wat indalingsweeen, maar verder..??
Ik heb geen idee wat t kan zijn meid, maar kan me voorstellen dat je schrikt! Hoe gaat t nu? Anders gewoon even bellen hoor!!
Ja het de vk gevraagd en oud bloed kan een gesprongen bloedvaatje zijn doordat ik te druk ben geweest. Ik dacht hier eens ervaringen te vragen, misschien dat iemand iets herkent of meer weet? Heb wel harde buiken, maar verder niets dus ze kunnen ook niks voor me doen.
Hey mariya, Ik zou inderdaad de vk bellen hoor slijm en licht bloed verlies kan een teken zijn van een beginnende bevalling. En mijn vk zei altijd dat ik moest bellen als ik bloed of slijm ging verliezen, zeker met jou termijn! Dit forum is inderdaad om vragen te stellen, maar ik zou met zoiets als dit echt even het zekere voor het onzekere nemen en even je vk langsgaan of langs laten komen.
Dankjewel, lieve reactie! Moet het aan kijken en zeker heel rustig aan doen en als ik iets voel langs komen en/of bellen!
Ja vaak kan je doordeweeks zo even langswippen tussendoor als je belt en dan kunnen ze even kijken of je niet al ontsluiting hebt ofzo. Maargoed, het zal wel een adertje geweest zijn natuurlijk.
Rot overkomen, mijn excuses, maar ik lees zoveel van dit soort verhalen hier en ik snap niet dat die vrouwen niet sneller bellen. Als er wel iets mis is heb je spijt, en daar is de vk voor. Hier kan ik 24x7 naar het ziekenhuis gaan voor een ctg en eventueel echo als ik iets niet vertrouw en ik bel dus ook als ik iets niet vertrouw. Je moet je niet van het kastje naar de muur laten sturen. Het is jouw lijf en jouw kindje en je vergeeft het jezelf nooit als er wel wat gebeurd. Je moet opkomen voor jezelf, niet twijfelen, ga op je gevoel af. Ook tijdens de komende bevalling, laat je niet plat praten, zeg wat je wilt en ga ervoor.