Even mijn verhaal kwijt...

Discussie in 'De lounge' gestart door MissMarch85, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje wat een situatie zeg! Lekker begin van het nieuwe jaar...:(

Maar....los van alle andere problemen...
    Als mijn man zou aangeven het kind niet te willen en mij zou sturen op een abortus, zou ik me zelf echt afvragen met voor man ik getrouwd ben.
    En als hij mijn kinderen zou uitschelden voor mongool had ik hem er hoogst persoonlijk uitgetrapt met alle kracht die ik in me heb.

En dan de hele situatie overziend denk ik inderdaad dat er veel meer aan de hand is met je man. Dus therapie lijkt me geen kwaad.

Maar echt, buiten dat.....ik zou het gewoon echt, echt, echt niet accepteren dat hij een abortus zou willen.
    Ik ben absoluut niet tegen abortus hoor, ben heel blij dat wij in een land wonen waar we de keuze hebben. Maar....nee dat zou ik hem nooit kunnen vergeven, het idee alleen al dat mijn man dat idee zou opperen maakt me al woest!

2. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Oh wow. Ben het er in ieder geval mee eens dat je niet snel een keuze moet maken voor abortus maar naar de mogelijkheden moet gaan kijken wat er wél kan mét baby zónder papa die er blijbaar geen zin in heeft. Er zijn genoeg mensen die je willen helpen, dat weet ik zeker!

-x-

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Vreselijk dat hij zo over je kinderen praat. Je mag van mij zo overspannen zijn als maar mogelijk is, zo praat je niet over kinderen. Dit was voor mij ook einde oefening geweest.

Lees dat de zwangerschap niet goed gaat, pff ook dat nog. Heel veel sterkte.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

#44 twinkle star, 6 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2014
    Jeetje wat een vervelende situatie. Ik wil absoluut het gedrag van jouw man niet goed praten, hij is veel te ver gegaan dat is duidelijk. Maar probeer je ook een klein beetje in hem te verplaatsen. Waar komt het vandaag dat hij zo heftig reageert?
    Ik denk dat het voor jouw man de afgelopen jaren ook niet makelijk is geweest. Twee pittige zwangerschappen en twee keer een postnatale depressie. Hierbij de angst dat het nu voor een derde keer zou gebeuren. Sommige mannen praten moeilijk en wanneer de emmer dan vol is komt alles er op een heel vervelende manier uit.

Nogmaals zijn gedrag is niet goed te praten, wellicht kunnen jullie er met hulp van de relatie therapeut uit.

Ik lees net dat de zwangerschap er niet goed uit zag. Maar mocht het onverhoopt toch goed blijken, bedenk dan goed voor jezelf of het alleen zou kunnen.

Deel Deze Pagina