Heftig zeg. Heb je een beetje kunnen slapen? Goed dat je naar de dokter gaat vandaag. Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jij die zich zorgen maken over anderen! Super goed van je.
Jeetje wat heftig. Ik kan me voorstellen dat het nog lang zal duren voor je dat beeld uit je hoofd krijgt. Goed dat je voet bij stuk gehouden hebt om niet te reanimeren aangezien hij duidelijk al overleden was, dit had alleen maar nog meer trauma veroorzaakt bij je. Sterkte!
Heel veel sterkte, als ik je één tip mag geven, ga gelijk op zoek naar een EMDR therapeut. Als je nu gelijk een EMDR laat doen kan het zijn dat je een PTTS voorkomt. Dikke knuff
Jeetje wat heftig! Ik zou ook gelijk naar de huisarts oid gaan, want dit is natuurlijk behoorlijk traumatisch voor je! Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van jullie vriend.
Ooh wat heftig zeg! Sterkte in deze tijd. En wat je zelf zegt, een gesprek aangaan met de huisarts o.i.d. Dit gaat je niet in de koude kleren zitten.
Thanks! Heb een gesprek gehad met de huisarts. Was erg fijn De huisarts waar wij vorige week zijn geweest, en tegen hebben gezegd dat dit verkeerd zou gaan heb ik ook gesproken. Stukje frustratie kwijt, hij kwam trouwens zelf langs. Erg netjes. Verder voel ik me steeds 'beter'. Veel gepraat al met mijn ouders, man, vriendinnen en buren. Morgenavond komen we allemaal even samen en bespreken we het met de ambulance medewerker. Dinsdag naar de begrafenis.
Ja morgen gaan we weer even goed praten. Ik sta nog steeds verbaasd over de snelheid van de mensen met een AED. Dat hebben ze vorig jaar ingevoerd hé, is hier ook nog een discussie over geweest dacht ik. Via Hartslagnu | Reanimeren redt levens . De eerste stond binnen een 30 seconden voor de deur na de hartslagmelding. Binnen 2 minuten stonden hier minimaal 10 mensen met een AED. Stuk voor stuk eerder dan de ambulance. Echt wat een fantastisch systeem. Niemand stond in de weg en zodra het niet meer nodig was gingen ze weg. Ik heb zijn vader gesproken. Die heb ik gisteravond ook gebeld met de mededeling dat zijn zoon was overleden. Op aanraden van de hulpverleners. Dat gesprek was verschrikkelijk. En achteraf dacht ik, shit, heb ik dit wel goed gedaan?? Maar zijn vader was zo dankbaar dat ik het was die belde, niet een politieagent die hij niet kon, en hij vond het zo verschrikkelijk voor mij dat ik dit moest doen. Maar een heel fijn gesprek. Had ik even nodig.
Jeetje wat verschrikkelijk om iemand zo te vinden. Waar je ook al bang voor was dat het mis zou gaan en dan gaat het ook mis. Terwijl je wel aan de bel hebt getrokken. Moet vreselijk voelen. Hou je haaks meid!
Jeetje meid wat heftig! Wil ik nog even zeggen dat hij volgens mij geen betere buurvrouw kon wensen. Heel veel sterkte.
Heftig verhaald meis. En wat ben je sterk dat je zijn vader hebt gebeld, en de situatie hebt uitgelegd. Hoe oud was je buurman, klinkt nog als een 'jonge' man. Sterkte meid, ik hoop dat je vannacht wat kan slapen. Dikke knuff
O meid wat heftig ! ik kan me niet voorstellen wat er nu door je hoofd moet gaan, maar je hebt goed gehandeld en gedaan wat er gedaan moest worden. Je hebt zn vader zelfs gebeld het enige wat je nog voor hem kon betekenen . Ga inderdaad even naar de huisarts even praten dit is niet zomaar iets wat je weg kan wimpelen. Sterkte met het verwerken ervan *knuf *