Ik ben eigenlijk een beetje het spoor bijster zogezegd...Na 2x een ma en een bbz bleek dat ik de afgelopen weken een vroege miskraam heb gehad. Gelukkig is het nu vanzelf op gang gekomen en moest ik niet nóg een keer onder narcose (dat zou anders de 4e zijn vanaf mei vorig jaar)...maar toch blijft het natuurlijk erg droevig. Ergens gaat er in mijn lijf iets mis lijkt me waardoor ik niet zwanger kan blijven. Het worden is het probleem namelijk niet...in het ziekenhuis zeiden ze zaterdag dat we het nog 1x zouden moeten afwachten voordat er onderzoeken gedaan zullen worden....ergens word ik er eigenlijk wel moedeloos van...zal het ons überhaupt wel gegeven zijn om ouders te mogen worden?? Sorry...maar ik moest mijn verhaal echt even kwijt
Wat vreselijk.. Nu zelf 1x een ma mee gemaakt. Maar jij nu al veel vaker. Wat heftig allemaal. Ik hoop voor jullie dat het de volgende x gaat lukken. En anders echt voor je zelf opkomen en zeggen dat je nu al verder onderzoek wil, desnoods bij een andere gynaecoloog. Succes de komende tijd
Waarom moet je nog wachten op onderzoeken? Hier na 2e mk chromosoomonderzoek gedaan. Na 3e mk overige onderzoeken.
Ik heb dezelfde vraag als Zonnetje. Na twee keer heb je recht op chromosomenonderzoek (hebben wij ook gehad) en na de derde keer zijn er nog meer mogelijkheden. Je zou ook aan Gent kunnen denken, daar lees ik hier altijd zulke goede verhalen over. Heel veel sterkte!!