Zooooo moe!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mellanie76, 29 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Hallo allemaal,
    ik ben bijna 15 weken zwanger en al weken doodmoe.
    Totaal geen energie en geen eetlust
    wie herkent dit en hoe ga jij hiermee om.
    Het gaat me echt opbreken .
    Bedankt alvast!

2. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Bij mij kwam het deze zwangerschap wat later, maar heel herkenbaar. Proberen zoveel mogelijk te rusten als het kan. En proberen af en toe toch even lekker te bewegen. Bij mij werkt naar buiten gaan goed. Even een stukje lopen of fietsen. Sterkte! Als je een beetje geluk hebt neemt het over een paar weken af, heb je (tijdelijk) weer even wat meer energie.

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en ben ook zo moe en futloos.

Ik geef er maar aan toe.. ‘s middags als het kan een dutje en ‘s avonds vroeg naar bed.

4. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Probeer er aan toe te geven als dat kan! Ik had hetzelfde, maar werkte tot mijn verlof fulltime dus overdag rusten kon niet. Uit werk, na het eten, ging ik altijd even een half uurtje tot een uurtje op de bank slapen, dat hielp bij mij echt. In het weekend zo weinig mogelijk doen. Sinds ik verlof heb gaat het een stuk beter met mijn vermoeidheid en hoef ik ook niet meer bij te slapen overdag.

5. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Veel rust nemen, proberen minimaal een dagdeel (ochtend/middag/avond) volledig rust te hebben. Bij mij ging het na 15/16 weken een beetje over, ik hoop dat het bij jou ook het geval is. :thumup: Dan ook weer niet teveel gaan doen omdat je weer energie hebt, dan kom je jezelf weer keihard tegen :D

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb het tot ca 20 weken gehad. Daarna kreeg ik energie terug. Ik gaf aan de moeheid toe en sliep dus enorm veel. Verder alles op mijn eigen tempo gedaan

7. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ook heel herkenbaar. Vanaf de 28 weken ongeveer ging het hier iets beter. Ik probeerde er maar zoveel mogelijk aan toe te geven. Daarnaast drink ik dagelijks roosvicee ferro, zo houd ik in ieder geval mijn ijzer op pijl. Dat helpt ook een klein beetje.

Deel Deze Pagina