Hoi hoi, Wanneer zijn jullie voor het eerst gaan testen, na het stoppen met de pil. Ik ben 24 okt gestopt met de pil. 27 Oktober kreeg ik menstruatie. En nu zit ik op 28 dagen, maar ik heb hier al gelezen dat het wel veel langer kan duren voordat mijn menstruatie op gang komt. Ik heb de pil 18 jaar geslikt. Voordat ik met de pil begon, was ik 2x per maand ongesteld. Ik heb de laatste 2 a 3 wk, allerlei klachten; gevoelige tepels, emotioneel, kan om alles huilen, normaal lust ik in het weekend wel een borrel, maar moet er niet aan denken nu. En volgens mijn vriend ben ik erg wazig. Ik hoor hem wel, maar het komt niet binnen en soms kattig, ook elke last van mijn onderbuik of mijn menstruatie komt, maar tot nu toe nog niet. En zoals ik al gelezen heb kan dit ook weer bij het ontpillen passen. Maar mijn grootste vraag is toch, wanneer zal ik testen.
Hey hey, Ik ben 26 juni gestopt met de pil en kreeg ook verschillende klachten die allemaal duide op een mogelijke zwangerschap. Ik ben bij 30 dagen gaan testen, wat negatief toen was. Uiteindelijk ben ik pas op dag 64 ongi geworden... De klachten kunnen namelijk helemaal passen bij het ontpillen... maar aan de andere kant er zijn ook meiden die direct na t stoppen zwanger raken! Dus ik zou rond dag 30 ofzo ook gewoon testen