Okeej, hier komt ie dan....de handleiding voor alle mannen. Dames, kom maar op: 1.) als vrouwen zeggen dat het niet belangrijk is, dan is het dat wel!!!! 2.)
3.) Als vrouwen zeggen 'neehee er is niks..' blijf dan niet doorzeuren! aap komt vanzelf wel uit mouw.
smsje ffies vertaald dus kan soms wat vreemd klinken Wat vrouwen zeggen en wat ze bedoelen 1. ja = nee 2. nee = ja 3. misschien = nee 4. We hebben dit echt nodig = ik wil het graag hebben 5. (in discussie) Het spijt me, maar... = hier ga je spijt van krijgen! 6. We moeten praten = nu heb je een serieus probleem! 7. Ok, doe wat je wil = heel goed oppassen met wat je nu doet! 8. Nee, ik ben niet kwaad = natuurlijk ben ik kwaad idioot! 9. Wat ben je attent vanavond = jij denkt ook maar aan 1 ding! Wat mannen zeggen en wat ze bedoelen 1. ik heb honger = ik heb honger 2. ik ben moe = ik ben moe 3. mooie jurk! = mooi decolletee! 4. ik hou van je = heb je zin? 5. ik verveel me = heb je zin? 6. wil je dansen = heb je zin? 7. mag ik je nog een keer bellen? = heb je zin? 8. ga je mee naar de bios? = heb je zin? 9. ga je mee uit eten? = heb je zin? 10. die schoenen passen niet bij die jurk = ik ben homo Het is niet vreemd dat we elkaar soms helemaal verkeerd begrijpen! ps. bij mij moet mn vriend echt niet aankomen met "wat is er nou, vertel het nou!! ik zie toch dat er iets is??" want dan word ik alleen maar kwader. hou op met vragen want er is niks, betekent bij mij: sla eens een arm om me heen en vraag in godsnaam niet door!!!!! een simpele knuffel helpt vaak al heel veel!
Hahahaha moppie 1982 echt helemaal geweldig. Maar ik blijf het zeggen mannen komen van mars, die snappen ons wereldje niet Liefs Dyja
misschien iets anders maar.. dan heb ik mijn vruchtbare periode en dan wil mijn vriend ineens niet meer.... Dan zegt hij dat ik overdrijf en dat ik er teveel mee bezig ben... Ik snap dat niet hoor, lijkt wel of de druk dan ineens te groot is. Ik heb hem dan ook gezegd dat als hij zo blijft doen er nooit een baby zal komen en of dat hij wil de gaten heeft dat ik maar 1 dag in de maand echt kans heb op een bevruchting... Daar is hij dan ook wel weer even stil van. Gisteren wilde hij dan wel weer vrijen maar nu heb ik het idee dat hij helemaal niet is klaar gekomen. Het is toch wat... Sorry moest dit even kwijt.
Tja die mannen hè Heb er nog een: Ja je hebt gelijk = eigenlijk ben ik het absoluut niet met je eens maar heb geen zin om je in discussie te gaan
Ik zelf heb bijvoorbeeld de laatste tijd erge buikpijn. Daardoor zit ik lang op de wc. zonder resultaat. Met natuurlijk heel veel pijn. Onze hond voeld me goed aan, en wilde vorige week dus perse naar me toe, De wc in. Mijn vriend riep hem terug, maar de hond luisterde niet. Toen zei ik...zie die hond weet dat ik me niet goed voel, en jij doet niets. nouja als ik nu dus met pijn op de wc zit, dan komt mn vriend om de 5 min kijken of het gaat, en of hij iets kan doen voor me... Wel heeel super lief,,maar dit was nou ook niet echt mijn bedoeling. Groetjes layla