Na 2 dagen plaats ik toch maar even een berichtje. Mijn laatste menstruatie was 14 augustus ( eerste dag) Ik heb een cyclus van 21 a 22 dagen. Dat zou inhouden dat als mij ei bevrucht is deze rond gister moet zijn ingenesteld. Tijdens de ovulatie hebben we vaak gevreeën. Met ovulatie testen heb ik mijn eitje gevonden toen. Dat doen we omdat mijn vriend traag zaad heeft. Waar ik nu last van heb: Misselijkheid bij vlagen Eetlust is weg Raar gevoel onderbuik Lage rugpijn Na 2 happen al vol Rommelende darmen Ineens flinke puisten vooral op mn gezicht. Ontzettend moe Heel veel witte afscheiding (ruikt en jeukt niet) Hoofdpijn Kan ik nu al zwangerschaps symptomen hebben? Ik voel me anders dan anders. Voordat ik mijn menstruatie heb heb ik soms wat rugpijn en gigantische krampen 1 dag van te voren. Maar omdat mijn menstruatie gepland staat rond 5 september hoor ik me nog niet zo te voelen. Op die datum kan ik ook testen. Ik kon het niet laten om extra vroege testen te bestellen haha. Deze krijg ik dinsdag binnen... Iemand die deze symptomen ook had en zwanger bleek te zijn? Ik heb al 2 kindjes dus weet hoe het voelt om zwanger te zijn. Het rare gevoel in mn onderbuik herken ik van de eerste...
Ik had op 8 DPO wat lichte steekjes, testte op 10 DPO positief. Vanaf 14 DPO lage rugpijn gehad, dit heeft aangehouden tot 6,5 week zwangerschap. Puistjes kwamen bij mij ook zo rond 14 DPO. Misselijkheid, hoofdpijn, snel vol zitten, extreme vermoeidheid, dat kwam allemaal pas met 7,5 week. Je andere kwaaltjes herken ik niet.
Ik voel me normaal nooit zo dat is het rare. Mn lichaam ken ik heel goed. Dus het zou wel eens raak kunnen zijn! Of ik word gewoon gek hahha
8DPO een tuurstreep, 9DPO een duidelijke streep. Pas vanaf NOD kreeg ik echt symptomen. Zoals je het beschrijft vind ik het nog wel errug vroeg voor zw symptomen, maar wie weet?
Ik testte 4 dagen voor NOD positief. Ik testte echt uit test drang want ik had echt 0 symptomen. Die kwamen pas een week of 2 later.
Ik voel me dus echt raar. Ik las dat het mogelijk is om na de innesteling al symptomen te krijgen. Omdat er vanaf dat moment HCG word aangemaakt. Dinsdag maar testen! Elk lichaam reageert weer anders. Met de andere 2 kinderen wist ik ook al dat ik zwanger was voor ik een positieve test in handen had.
Helaas nog geen ervaring. Ik heb ook mijn laatste menstruatie gehad op 14 augustus (eerste dag) Cyclus van gemiddeld 28 dagen. Afgelopen zaterdag steekjes rechts onder in mijn buik en gister vooral veel slijm. Ik voel me niet helemaal fit, maar dit zal nog wel van de eisprong zijn. Eventuele innesteling kan nog niet, maar je denkt toch van alles te voelen hé.
Ik voelde elke maand wel 8 of 9 dingen waardoor ik zwanger zou kunnen zijn. Gedurende 2.5 jaar lang. Slechts 2 keer daarvan was ik echt zwanger en ik had exact dezelfde klachten. Behalve dat ik nu in m'n hoofd wist dat het klopte. Alleen dat was niet gebaseerd op symptomen maar meer een ander gevoel. Testen is d'r enige oplossing. Hoe stom dt ook klinkt
Bij de oudste waren we al een tijdje bezig; iedere maand had ik allerlei kwaaltjes, maar niet zwanger. Toen kwam de maand waarin ik er van overtuigd was dat het weer niet raak was; maar ik had totaal geen klachten, niks gewoon. Dus toch een testje... knalpositief! Dat was volgens mij 1 dag voor NOD of erop. Bij de tweede ook al een paar maanden bezig, toen eind december was ik zooo hormonaal, krampen, kort lontje, blegh! Dus ik verwachtte mijn menstruatie echt ieder moment. Op een avond ging ik weer met krampen naar bed, lekker vroeg, met het idee dat 's ochtends de menstruatie wel zou doorbreken. Maar niks die ochtend... dus testje; positief! Ik geloof 1 dag na NOD. Deze knalde niet zoals bij de oudste, dus toen de test doorliep dacht ik eerdt dat hij negatief was want ik zag geen streepje, maar toen m'n timertje na 2 minuten piepte keek ik toch nog eens en toen was hij dus overduidelijk positief Bij de eerste ook een zo goed als klachtenvrije zwangerschap gehad, wel een pietsje misselijk geweest, wat sneller moe, maar meer niet. Bij de tweede kotsmisselijk geweest, doodmoe, zwangerschapscholestase gekregen. Totaal verschillend dus!
Ik heb bij mijn eerste 2 dagen voor NOD positief getest. Ben uiteindelijk wel 2 dagen naar achteren gezet, dus dan zou het eigenlijk 4 dagen voor NOD zijn geweest??? Ik vond het best een duidelijke test al! Geen twijfel mogelijk. Heb mijn NOD op 7-9. Maar wil op 4-9 er al een testje op gaan wagen Nog even wachten dus!
Ja ik voel van alles. Ik ben er niet zoveel mee bezig maar omdat ik nu echt anders voel heb ik toch wel het idee dat ik zwanger kan zijn. Omdat mn cyclus zo kort is zal de innesteling rond 28 augustus zijn geweest bij mij. (Mocht dat zo zijn geweest) ik gooi er morgen een testje tegen aan haha. Menstruatie is het nog veel te vroeg voor. Ik voel me normaal nooit zo. Bij mijn 2 andere kinderen wist ik ook meteen dat ik zwanger was. Automatisch denk ik nu al aan wat ik eet en drink en laat de wijn ook al staan. Klinkt stom. Maar mijn hoofd zegt me dat het raak is
Ik hoop het van harte voor je! En klinkt niet stom hoor. Ik vind het goed dat je daar nu al aan denkt. Je weet maar nooit en bij de eerste 2 voelde je het ook goed aan.
Ik kreeg vanaf 10 dpo menstruatiekrampjes (hebben zeker tot 5 weken aangehouden) en 4 dagen na NOD op de dag dat ik wilde gaan testen werd ik voor 2 minuten misselijk in de supermarkt. Toen begon het eigenlijk pas te dagen... Ik was ook overtijd natuurlijk, maar mijn lichaam had me al vaker voor de gek gehouden, dus daar vertrouwde ik niet zo op.
Bij m'n eerste wist ik het al voordat ik positief testte. Krampen jn m'n rug en buik. En ben nu pril zwanger van de tweede. Ook deze keer wist ik het gewoon. Weer kramperig in m'n onderbuik en nu lage rugpijn en met vlagen pijnlijke borsten.. De vorige zwangerschap testte ik pas 12 dpo positief en nu 8 dpo al. Ligt er denk ik maar net aan wanneer je innesteling is geweest. Je zou morgen een testje kunnen proberen..
Wist het vaag toch al wel voordat ik positief testte... Smorgens misselijk en na het eten spugen..... Hopelijk morgen jij ook een positieve test!
Mijn eerste symptomen waren rond mijn verwachte menstruatie, heftige steken in me buik (dacht gewoon ongesteld te worden) maar menstruatie bleef weg toen getest en bleek zwanger.. Pas in week 6 begonnen alle ellendige symptomen die tot nu nog aanhouden :'( vooral dat misselijkheid ik word er niet goed van! Ben nu 12 weken
Ongeduldige ik kon niet wachten en heb 3 voor 5 kruidvat testen gehaald. Tuurstreepje maar dat is ook wel logisch. Wel zeker weten in de paarse kleur en was er binnen 5 minuten! Ik krijg hem niet op de foto. Maar morgen ochtend doe ik nog 1 met ochtend urine Andere testen bleven om wit. Dus heb goede hoop!