Ovulatietesten over datum

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sjanienu1, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Dag dames,

Ik heb nog een zak vol ovulatietesten liggen, maar de houdbaarheid daarvan eindigt deze maand.
    Nu willen wij graag in augustus, als Ryan een jaar is, weer voor een 2e gaan. Zouden deze echt niet meer betrouwbaar zijn of zouden die paar maandjes niet echt uitmaken? Ze moeten natuurlijk wel betrouwbaar zijn, anders ben ik over 10 jaar nog niet zwanger.
    Kan zo nieuwe kopen hoor, daar gaat het niet om. Maar heb er nog een stuk of 15 liggen, zonde om weg te gooien eigenlijk.
    Maja, d'r staat niet voor niks een datum op lijkt me...:)

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik zou ze gewoon gebruiken.
    De houdbaarheidsdatum is een datum waar ze niet meer kunnen garanderen dat het nog betrouwbaar is.
    Als je de eerste maand geen positest hebt kun je nog altijd nieuwe kopen ;)

3. durkje

durkje Lid

13 mei 2010
    48
    0
    0
    gewoon gebruiken, zo'n datum wordt altijd ruim genomen, want je kan nooit precies bepalen wanneer het niet meer betrouwbaar is, vaak kun je ze nog wel minstens een jaar gebruiken.

4. noenoe26

noenoe26 Lid

20 mei 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden een vraagje, wanneer beginnen jullie met testen ik zit nu op 8 dgn na menstruatie cyclus is 31 dag?

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik zou vanaf ongeveer 10 dagen beginnen met ovulatie testen.

Ontopic:

Dus jullie zouden ze nog gewoon gebruiken?
    Hmmm, heb gister op internet nieuwe besteld..die komen morgen binnen. Ben zo bang dat ze niet meer betrouwbaar zijn namelijk.

6. heeey meid
    ik zou ze niet meer gebruiken...
    met zw testen is t ook zo dat ze vals posi kunnen geven als ze over datum zijn en dit is dus ook t geval met ovulatie testen. dan denk je goed geklust te hebben volgens die testen en dan klopt er dus niks van.. ik zou t zekere voor t onzekere nemen en ze niet gebruiken. als je toch al nieuwe hebt kan je eventueel 2 keer over 2 stripjes plassen, kijken of er verschil is tussen de nieuwe en de oude. is er geen verschil kan je ze wel gewoon gebruiken.
    xxies

Deel Deze Pagina