Ik ben Mariken, 33, sinds augustus getrouwd met Kees, 37. Nog niet zwanger maar afgelopen maandag kwam sinterkees met een cadeautje voor me: een prullenbak met een gedichtje waarin stond dat ik daar mijn pil in mocht deponeren. Dus we gaan nu voor het echie Nog maar heel kort dus maar ik dacht, kom hier vast even kijken, we gaan er vanuit dat het best nog wel een tijd kan duren voordat het raak is maar je weet natuurlijk nooit, wie weet staan we volgende maand al met een positieve test in onze handen, bij ons is alles mogelijk, we zien wel hoe het loopt Dit gaat ons eerste kindje worden en stiekem hebben we een beetje een voorkeur voor een meisje, dus als iemand tips en truuks weet om de natuur een beetje de goede richting op te wijzen hahahahaha (niet dat jongetjes niet lief zijn, ze hebben alleen een beetje teveel de neiging om voetbal leuk te vinden ). Verder wonen we sinds ruim een maand eindelijk helemaal officieel in ons gloedje nieuwe huis, we zijn nog niet helemaal op orde maar wat een rust na meer dan een jaar op en neer pendelen tussen Nijmegen en Vlaardingen! Oh en we hebben katten, heel veel katten, een heel elftal vol, tsja dat krijg je als je elkaar leert kennen op een kattenform he Op onze www staat vanalles over het huis, de katten, ons trouwen en als alles goed gaat tzt ook de beeb naturlijk. Tot klets!
Welkom en heel veel succes met het zwanger worden. Je weet nooit wanneer het raak is...wij dachten ook dat het wel even kon duren, maar het was gelijk de eerste keer raak
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Bedankt voor het welkom! Ik ben heel benieuwd hoe lang we er uiteindelijk over zullen doen voordat het raak is. Ik ben een keer eerder gestopt met de pil (niet om kindjes maar was hem een beetje moe en had toen toch geen vent) en weet van toen dat het wel even duurde voordat ik weer mijn eigen strakke 28 dagen cyclus had. Maar goed, die had ik een aantal jaren geslikt, deze na een paar pilloze jaren nog geen anderhalf jaar, en hij is lichter dus hopelijk ontpil ik snel, pilloos voel ik me zowiezo lekkerder. Nu ben ik halverwege een strip gestopt en bedacht me gisteren opeens dat ik in week 1 ook nog een pil vergeten was (naja, nog wel genomen maar veel te laat)en waarschijnlijk daarna niet nog 7 dagen geslikt heb. Ik zou een dezer dagen dus een soort van ongesteld moeten worden, ik ben heel benieuwd of dat ook inderdaad gaat gebeuren of dat we meteen al met testen aan de slag moeten om te zien of het niet gewoon ontpillen is. Wel heel grappig is dat we al van verschillende kanten, babyspullen hebben gekregen, allang voordat we uberhaupt maar hadden laten doorschemeren dat we misschien wel kindjes wilen. Dus de uitzet is al half compleet haha
Hallo Mariken wat een leuke boodschap van de sinterkees, en zo leuk bedacht met die prullenbak. Ook wij hebben 3 katten, en willen het gezin uitbreiden met een kindje net als jullie heel veel succes ik hoop dat je id gauw met een positieve test in je handen staat.